• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Acer Aspire 5315 komt niet meer in de Bios settings.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansGU

Elite lid
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
5.088
Waarderingsscore
1
Hallo lezers, mijn zoon zet zojuist een Acer Aspire 5315 Laptop naast me (draait nog Vista) met de vraag of het mij lukt in de setup te komen. Helaas lukte het mij middels het intoetsen van de F2 toets ook niet.

Er moet een ander besturingssysteem op maar dat gaat op deze manier niet lukken. Heeft iemand misschien een idee?
 
Lange Pier en Abram, bedankt. Fn moet in combinatie met F2 heb ik begrepen maar het probleem is dat de tijd tussen de overgang naar vista en het intoetsen van beide toetsen te kort is. Hoe dan ook, dit wordt geskipt. Kan een boot virus zoiets bewerkstelligen?
 
Zodra het bios aangaat meteen beide toetsen indrukken.
 
Ach, niet die richting uit gaan.

Aanzetten en F2 in blijven trommelen en meestal hoef je niet eens de fn toets te gebruiken, die is alleen voor het omzetten naar de andere functies van de F toetsen.
 
Beide heren hartelijk dank, het is gelukt. :smile:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan