• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Overdenkingen

A

Abraham54

Gast
In vier jaar tijd zijn er twee vliegrampen gebeurd, waarvan tot op heden de oorzaak nog steeds onduidelijk is.

Op 10 oktober 2010 viel bij Smolensk in Rusland een Pools regeringsvliegtuig uit de lucht, waarbij een groot deel van de Poolse elite, met inbegrip van de Poolse President en 6 NAVO generaals om het leven kwamen.
Op 17 juli 2014 viel in de Oekrane vlucht MH17 van Malaysia Airlines uit de lucht.

Is daar mogelijk een samenhang?
Ik heb een vermoeden van wel....
Bekijk daarom alsnog een documentaire van VPRO Tegenlicht, oorspronkelijk uitge\onden op Maandag 25 oktober 2010: Brief uit Polen
 
Het zou een klein verwantschap kunnen hebben, misschien dat de piloot expres de boomtoppen raakte. Hij kreeg meerdere landingsplaatsen aangeboden, maar weigerde ze allemaal.
Maar het zou ook kunnen dat hij gewoon een eigenwijze flapdrol was, en toen door het slechte weer de boomtoppen heeft geraakt...
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegramp_bij_Smolensk


Maar opvallend dat het nou net bij Rusland in de buurt is gebeurd is het zeker! Ik ben ook benieuwd wat er ronddwaalt vlakbij Zweden...
 
Bekijk de Tegenlicht documentaire, dan begrijp je beter wat ik bedoel.
Het gaat om Oost-Europa, de gevoelens van mensen daar betreffende de Russische Beer en de aspiraties van de Russen.
Dat is iets wat wij niet voelen en dus niet begrijpen waarom daar zo'n wantrouwen heerst wat betreft Rusland.

Wat betreft Zweden, het is niet de eerste keer dat daar een Russische onderzeer in problemen is......
 
Welke documentaire is het precies als ik op de site van vpro tegenlicht zit? Ben benieuwd naar het geen je precies bedoeld.
 
Welke documentaire is het precies als ik op de site van vpro tegenlicht zit? Ben benieuwd naar het geen je precies bedoeld.

In mijn eerste bericht gewoon op de link klikken!
 
O sorry zat even verkeerd te kijken! :wall:

---------- Bericht toegevoegd op 14:46 ---------- Vorige bericht was op 12:39 ----------

Als je de documentaire hebt gezien begrijp je wat jij bedoeld en besef je ook dat deze 2 rampen wel eens verband met elkaar zouden kunnen houden.
 
Waarom zien de ovse alleen maar kogelgaten. De cockpit is van 2 kanten doorzeeft bij de mh 17.
De seperatisten hebben geen vliegtuigen en 3 minuten voor mh 17 van de rader verdween vlogen er 2 su 25 naast mh 17, aldus een spaanse luchtverkeersleider die op dat moment aan het werk was op Kiev luchtverkeerscontrol.
Hij twitterde meteen al dat mh 17 was neergeschoten, maar binnen 3 minuten was zijn twitteraccount van internet af.

Niemand heeft die enorme witte rookstaart van een bukraket gezien en die is binnen een straal van 10 kilometer echt niet te missen.
Het zijn ""onze vrienden"" die wij in het zadel hebben geholpen, die de mh17 heeft neergeschoten.

Eigenlijk hoef je alleen maar naar Collin Powel te kijken.
Als hij zegt het waren kogelgaten, dan was het een raket, maar als hij zegt mh 17 is door een raket neergehaald, dan waren het kogels.

De SU 25 heeft 3 soorten munitie die omste-beurten in worden geladen.
Precies zoals de kogelgaten op de cockpit aantonen.

Maleysi weigerd te tekenen om ""bepaalde informatie "" geheim te houden.

Het is het klassieke verhaal, net als de chemische wapens van Sadam.
De Russen krijgen onterecht sancties.

Zoals onze mensen al in Kiev op- zowel de politie als de demonstranten schoot, heeft ook mh 17 weer onze handtekening.
Of eigenlijk van de Amerikanen.
Die wilden Yats als leider en dus werd het Yats.
Fuck Europe werd er nog bij gezegd.

Die Amerikanen zitten weer lekker te stoken in onze achtertuin.
Straks ligt Europa in puin ter wille van die Yankees.

Blackwater is ook al gesignaleerd al heten ze nu academi, maar schieten nog steeds op random burgers.

Natuurlijk pakt Rusland zijn ijsvrije haven terug.

We hebben duidelijke afspraken gemaakt dat de muur zou valloen en Duitsland weer 1 land werd onder de voorwaarde dat de NAVO geen centimeter verder naar het oosten op zou schuiven.

3 weken voor de rellen in Kiev begonnen waren de hoogste CIA mensen in Kiev.

Op de crashsite zie je alle onderdelen nog bijelkaar liggen, wat met een Bukraket echt niet gebeurd.
Dan liggen de moteren 100rden of duizenden meters uitelkaar op de grond.

Typisch een oude truuk waar mensen nog in schijnen te trappen ook.
Een filmpje van een bukraketplatform tonen (van 5 jaar oud) is geen bewijs.

Zo;n bukraket schiet je echt niet af na 2 weken een curses te hebben gevolgd.

De zwarte doos laat een decompressie zien gevolgd door schrootmolen geluid.

De seperatisten hebben geen straaljagers en kunnen niet op 11 kilometer komen om met kogels te gaan schieten.

Kijk zelf maar of dit op kogelgaten lijkt of een raket inslag.

https://www.google.nl/search?q=bull...&sa=X&ei=bpRbVOqCJ8HbPJGhgMgB&ved=0CAYQ_AUoAQ

Duidelijk van 2 kanten tegelijk onder vuur genomen.

We zijn het zelf mensen, niks geen seperatisten of Russen.

Dit keer is er geen ontkomen aan en weten we nu wel van te voren dat er geen chemische wapens zijn.

En toch Rusland sancties opleggen, terwijl wij zelf schuldig zijn.

Nederland heeft een verdrag getekend gevoelige informatie geheim te houden.
Kiev is dan ook helemaal niet blij met een onderzoek.
Het zijn Yats en zijn vriendjes, onze vriendjes.
We hebben zelf mh 17 neergehaald om Rusland de schuld te kunnen geven.

Natuurlijk heeft Rusland wat troepen net over de grens.

Om een Napoleon of een Hitler tegen te houden.
Russisch-talige bevolking verbieden om hun moedertaal te spreken.

Waar zijn we mee bezig.

Mijn idee is tot de rivier de Don inlijven en Russisch maken en tot de Dnjepr een militaire vrije zone van maken.

Overdenkingen... voor mij is het zo klaar als een klontje.
Rot politiek, ik wil er niet eens aan denken.

Amerika moet eens ophouden onrust te zaaien en landen in chaos te doen storten.

Bij 9/11 had ik mijn twijfels nog, maar geloof nu steeds meer dat die Yankees werkelijk alles doen om maar rotzooi te kunnen trappen.
Alle 19 kapers zijn door de CIA naar de USA gehaald.
Vergeet niet dat de CIA al eerder een poging gedaan heeft het wtc naar beneden te halen door simpele zielen met van alles te voorzien wat er maar nodig is om hun plan door te kunnen zetten.
Zelfs de springstof werd door de CIA geleverd en ze hebben de bom nog af laten gaan ook.
Met een sting hadden ze de eigenlijke bomklap voorgeweest en gestopt.

Is het zo erg dat wij zelf achter het neerstorten vvan mh 17 zitten?
Ik ben bang van wel.

Ik zie net als de ovse alleen maar kogelgaten.
Een ""Bilderberg opzetje"" in samenwerking met onze Yatsenuk, die we op een niet legale manier in het zadel hebben geholpen.

Wat zal onze koning zich lullig hebben gevoeld.
Nabestaanden troosten terwijl het wij zelf zijn geweest, die de mh 17 neer hebben gehaald.
Met Constatijn zijne idioote laagheid, met hoge slararis van vele miljoenen van 3,4 miljoen per jaar en als beleidsmaker bij Booz Hamilton moet geweten hebben wat er stond te gebeuren.
En nog broertje de koning naar de slachtoffers sturen en aan laten horen hoe erg ze het wel niet vinden, terwijl wij van te voren op de hoogte waren over wat er stond te gebeuren.
Poppekast.

Nogmaals beslis zelf zijn dit kogelgaten die overeenkomen met de munitie van de SU 25 of een raketinslag?

We houden maar niet op.
Ja Sadam en Irak aanvallen was verkeerd, dus zeggen wij sorry en gaan over tot de orde van de dag,
Dat Saddam onschuldi9 aan de galg most sterven samen met 100 0000-den burgerslachtoffers, is een ongelukkig foutje geweest.
Gewoon jammet dan.
Zodra een Pearl de achitect van de aanvallen op pakistan ontmaskerd word als spion en de bijpassende straf krijgt, worden er weer vele duizenden vanuit de V.s, met drones met Hellfire vermoord.
Zelfs 16 jarige jochies met Amerikaanse paspoorten krijgen geen kans zich te verdedigen in een rechtzaak.
Die 16 jarige snotneus mocht info vrij geven die de V,S, niet goed uitkomt.
Dat een troostend neefje ookin de auto zat maakt niet uit, gewoon ook opblazen..

Ik kan niet optroepen om voor 1,30 euro per kilo cardid te kopen,
Maar viir 2 euro en 60 mcent heb je 2 kilo en met een kerststukje met kaars en 2 tetrabicks, vol water op de kop in de afval containerzettenm waar de 3 kilo carbid inzit, geeft maar een andere knal dan een melkbus.
Ik ga niet oproepen om voor 3 euro een enom gebouw op te doen blazen, maar voor diegene die het wel wil, cardid en water en een waxine lichtje kost je minder dan 3 euro,
Ja zal je carbid in de afvalbak ik naast de koffieapparaat moeten doen, maar met een beetje geluk, sla je een gat in de liftschachy, waar het hele gebouw op rust..

De politie hier komt langs als je een inbraak hebt gehad en als je hen wijst op het feit dat de inbrekers de jewelenkost gemist hebben, krijg je te horen""Maar goed dat al je giud er nog ""WAS"".
Dus meteen naar de juwelendoos en want denk je?Leeg natuurlijk.

Ik pas die pet niet en de politie heeft afgedaan als ""beste vriend.
Ze boeien je de mensen als op de grond liggen en hun armen naar voren hebben.
Dus als je staat heb je de handboeien voor je op je buik, maar de moet je aemen met handboeien op je rug hebben.

Probeer het maar met tyribs en boei je handen in je nek, en leg nu le handen onder op je rug.
Anatomisch onmogelijk, maar met heel wat getrek en een arm uit de kom, krijgen ze het wel voor elkaar.

De politie belt aan en vraagt omdat het zo hard regent of ze even binnen mogen komen.
Ik heb vele boeken, zeker ruim 1000 en bij het eerste boek wat de agent uit de boekenkast trekt valt er een pakje met 1,3 gram heroine.
Dus proces verbaal en veroordeeld.

Wat een speciale kust om uit guizend noeken ijn 2 keer het juiste boek te pakken en daat 1,3 gran heroine te vinden.
Ik gebruikte die rotzooi niet eens, waar wel mnaar de gevangenis en een strafblad.

Geen Gestapo had dit gedaan maar we zijn nu veel erger af.

Ban, ban ban, opendoen, de politie je moet mee naar het buro.
""Heb je een arrestatie bevel"" nee dat niet.
Dan gaat de deur niet open.
De politie weigerde door de brievenbus te praten en kwam dus achterom, met 5 man.
Ze wilden even praten...
Dus doe ik de keukenraam los zodat de agent op 450 a 30 cm in mijn oor staat te tetteren.

Nee de deur moets open want die 5 agenten wilden even praten.
Ik zei ""Oh zo pratten, met aanhalingstekenings in de lucht aangevend"".

We gaan je echt niet slaan of zo, zei de agent, maar had zo een moeitje om zijn gezicht in de plooi te houden, dat collegea agent zag datr dit niet werken ging.
""Als je echt een vent bent doe je nu de deur los, laat zien dat je een kerel bent"".
Dus ik zeg dat ze maar een arrestatiebevel moeten halen en eerder de deur niet los gaat.

Veel te vaak ben ik met boeien op de rug van boven aan de trap naar bebenden geduwd en wel zo hard dat ik alle tevreden mistte.
Andere agenten in de gang zagen mij neerkoen en ik zei zojuist van bovenaan de trap een duw had gekregen.
De politie zegtr dat ik een kuns ben die over zijn eigen poten struikeld.
Mij kreupel om o11.l00 uur met -8 een sigaretje laten roken.
Om 00.40 uur zeg ik al van de vorige ochtend om 11,00 uur krepel biuiten te liggen en in niet lopen kon om me warm te houden.
Zo kreupel hadden ze mij geslagen.
Ja en om 11.00 voor het -8 graden en om 0.400 werd mij medegedeeld dat het nu -16 gareden vroor en dus lag ik nog vele ten buiten totaal kreupel geslagen.

Veroordeeld voore het beztit van een vuurwapen.
Want ik had 3 dagen een FBI 8000 voor handen gehad,
Gewoon een alarmpistool dat geen loop heeft en allen platzpatronen" kpn afvuren.

Ik had een folder uit de winkel aan mijn advocaat gegeven zodat hij duidelijk kom maken dat er geen echter patronen mee afgevuurd konden worden.
Natuurlijk vergeet mijn advocaat die reclamefolder mee te geven, maar zou hogergeroep in stellen.
Natuurlijk laadt de advocaat het beroepstermijn voorbij gaan zodat ik de gevangenis in ging voor een FBI 8000,

Ik nodig een ieder uit te bewijzen dat een FBI (merk PERFECTA) echte munitie kan schieten.

Zodra ik de politie binnenlaat vinden ze in het eerste boek uit de vele meters aan boeken meteen een seal met 1, 3 gram heroine.
Was de vondst pas bij het derde bok gevonden kan er zake zijn van toeval.
Dit is bewijs wat te politie neer heeft gelegd om mijn te kunnen arresteren.

Peanuts en te verwachten, klein leed in vergelijking met het neerhalen van mh 17.
Nogmaals de ""separatisten hebben geen straajagers.
en;


Het is onze eigen Yats geweest, omze man ik Kiev, die verantwoordelijk is voor het neerhalen van mh17 en wie krijgen de scanties?
Juist de Russen, omdat er een filmpje van 5 jaar ou het onmiskenbare bewijs is dat de mh 17 met een buk is neergelald.

En dit in lang nog niet de helft aan bewijzen dat wij zelf achter de aanslagen zitten en dus zelf verantwoordelijk zijn.

https://www.google.nl/search?q=bull...urce=univ&ei=aFFcVMa4LIicPI7VgWg&ved=0CCcQsAQ

En ook al kan rusland niet verantwoordelijk zijn voor het neesrschieten van MH17 en dat de seperatisten al helmaal geen straaljagers gebben, blijft er nog maar 1 optie open.

Wij hebben de mh17 zelf neergeschoten om de russen met sancties de straffen, geheel onschuldig.

En dan de koning lanssturen met de woorden hoe verschrikkelijk dit allemaal is.
Indien Alex naar broertje Constatijn hag geluisterd en dus wist dat wij de mh 17 neer hebben geschoten om een kapstok te hebben om een oorlog aan op de, had de koning een dunnel geboel moeten hebben, dooa r aan de ene kant de sclacgtoffers te betreuren en weten dat zijn zeg de mh 17 hebben neer geschoet midde; met een boordkanonne de cockpit te doorzeven.

Helaas luistert 99% naar meanstream-media en zullen de meeste niet weten dat wij zelf mh 17 neer hebben geschoten om de schuld op de Russen te schuiven.
Sancties tegen Rusland en rijke Russen...

De koude oorlog is terug;
De amerikanen zitten in onze achtertuin een oorlog te provoceren waarvan wij weer de wrange vruchten mogen oogsten.

Ik kan niet oproepen tot het ingooien van een raampje van een Mc Donalds, want ik zal worden uitgeleverd aan die Amerikanen, en een raampje ingooien dient vele malen erger bestraft te worden dan de 300 doden van mh 17 natuurlijk.

...En zal u zeggen dat u er weinig van meekrijgt als u in uw dagelijkse file staat naar uw werkt toe, dus is mijn verhaal met een heleboel grote kiloforamaten zoutkorrels te nemen.

Dus bepaal zelf maar of het kogelgaten zijn, dat hoiij ik het bij de versie van Cillin Powel met zan 5 jaar oude filmpje van de bukinstallatie waar 2 raketten missen. En Collin Powel spreek altijd de waarheid, zoals we na 7 jaar naar chemische wapens zoeken hebben gemerkt toen hij als bewijs tekeningen vertoonde. Dat er geen tekening van een paddespoel tussen zat als zijnde bewijs dat Saddan atoombommen tot ontploffing bracht valt me nog mee.

Ze halen hun e8iegen wtc naar beneden , nadat aanslag nr 1 was mislukt.
Natuurlijk moeten onschuldige moslims te schuld krijgen.
Dus worden er nu drones en hellfire gegeooid op trouwfeestjes waar vreugde vuur wordt gegeven.
Lekker veilig vanuit de V.S. Zelf,

Omama die jochies van 15 jaar geboren en getogen in de usa en met alleen een usa paspoort, zonder proces vermoord met drones.

En denk niet dat wij deze dans zullen ontlopen.

Het Nederland wat ik ken uit de jaren 80 waar de politie nooit over de 50 maal schieten per jaar kwam en met 2 maal de hoeveelheid aan criminaliteit, is er nu maar 50% criminelen over.
Gevangenissen sluiten bij bosjes tegelijk, dus cipiers en het hele apparaat kan met ontslag.
Maar ipv van dat 40 schietincidenten mee halveerd met de cijfers , hebben we nu vandaag de dag 400 schietpartijen door de politie.

Zef was ik MP, military police in de jaren 80 en liepe wij altijd met scherp in onze fn hi-power 9 mm parabellum.
En heeft u ooft gehoord dat wij op iemand geschiten hebben?

Nee, meneer want wij kregen geen premie om zonder waarscuwing iemand ongewapend door het hoofd te schieten.
Wie hadden een protocol en fdat ging alsvolgt.
Men roept halt of ik schiet.
Helpt dat niet schiet men recht omhoog en wederom roened te zullen schieten als de verdachte geen halt houdt.
Daarna sciet je vlak voor die persoon vlak voor henm in de grond zodat hij duidelijk de inslag ziet.
Stopt te verdachte nog niet schiet men de verdachte in het bovenbeen.

Vandaag de dag is het vbij de politie ""handen omhoog en voor je je op hebt kunnen draaien of je woorden aan jou zijn gericht heb je een kogel in je rug.
Bij Hoek vcanb Holland hoef je maar te zeggen dat je je als politieman met je papens je bedreigt hebt gevoeld door de ongeewapende mensen aan de andere kant van het hek en de politie ontvangt een vette premie. Dan hoeven ze niet eens ongewapende burgers voor door het hoofd te schieten.
Met een schot in heyt been in diegen ook uitgeschakeld en helemaal als er pepperspray wordt gebruikt, maar de politie schiet nu eenmaal graag ongewapende mensen die veilg aan de andere kant van het hek staan door het hoofd.

Die 50 shietincidenten die we in de jaren 80 hadeen met 2 maal de hoeveelheid aan criminelen, is nu gegroeid naar ruim 400 maal schieten per jaar.
Terwijl als je maar met de helft aan criminelen te maken hebt die 50 uit de jaren 80 nu minder dan 25 schietincidenten op moet leveren.

Maar de politie krijgt nu betaald, voor het schiten op ongewapende burgers, dus wat wil je...natuurlijk ga je een stijging zien en het aantal schietaprtijen door de politie,
Zodra die premie van de baan is zal je zien dat er meteen minder geschoten zal worden.

We zitten opgezadeld met de Gestapo 2.0, die vele malen erger is dan toen de bezetter hier de dienst uitmaakte.
En ik maar denken dat nu de Gestapo weg was de politie zich menselijker ging gedragen.
Helaas,
Zelf ten orechte geboeid toen ik mijn armen in mijn nek had.
Dus ik had de boeien voor mijn lichaam.
Dat kon niet, mijn handen moeten op mijn rug.
Dus weer mij beboeide handen in mijn nek, maar de politie kreeg mijn handen niet onder op mij rug.
Maar met 5 maan hard trekkend, mijn ermen uit de kom trekkend is het ze toch gelukt.

Niets anders dan laxeerlabletten in je eten krijgen en zelfs ieder glas wter ligt vol grap van laxeer tabletten.
Mij kreupel om 11 uur 'smorens op de luchtplaats zetten en mij een peuk toewerpen, terwijl het -8 graden vroor.
Toen ik om 4 uur snacht een politie auto aan hoorde komen zei ik dat ik al vanaf 11 uur 's ochtends buiten lag.
""Tja het is nu 4 uur 'snachts en het vriest 16 graden, HAHA, HAHAHA"".

Dus om 5 uur en 6 uur en pas 10 voor 7 werd in naar binnen gehaald want de nieuwe ploeg die de andere agente af kwam lossen werden om 7 uur verwacht, maar naar 1 uurtje mocht ik weer naar buiten om 1 sigaret te roken.

De b.v. Nederland en het hele politiekorps is verrot.
Iedere agent weet dat je geboeid met je handen op je rug van bovenaan de trap naa beneden word gegooid.
De dus ik mij rug was zo hard dat ik alle treden mistte en er poitie op de gang was , die mij naar zag komen.
Meteen zei ik van de trap te zijn gduwdd, waarop de agent zegt dat ik een kluns ben die over mijn eigen benen struikel.

Immers ik rook vrijwel maandelijks wel 1 joint, dus weken mijn hersens niet meer normaal.
En ik ben een ""drinker"" ik gebruik alcohol.
Dat ik geen 6 pachk in de maand drink laten ze buiten de papieren, dus ziet de rechter dat ik een alcolhol gebruiker ben en inderdaad over mijn eigen benen ben gestruikeld.

Klein leef bij het WTC en mh17

https://www.google.nl/search?q=bull...urce=univ&ei=aFFcVMa4LIicPI7VgWg&ved=0CCcQsAQ

Nogmaals zijn dit kogelgaten?
Hebben de rebellen straaljagers?
De Russen waren het niet dus blijven wij over.

MH 17 is door ons zelf naar beneden geschoten.
Mainstream media doet zijn best deze gegevens buiten het publiek te houden, maar er is geen ontkomen aan.

Dat is de Nato 2014, op passagierteoestellen schieten en de cockpit doorzeven met het boorkanon.

En dat is het tipje van de ijsberg.

""En vergeet niet, of je bent voor ons (aldus Collin Powel) of je bent tegen ons"".

Ik zou bijna voor partij van isis kiezen, maar die zijn net zo erg.

Dus kan zelf maar mijn maatregelen nemen.

3 kilo carbid in de afvalemmer naast de koffieautomaat deponeren en 2 colaflessen water erop.
Een waxine lichte uit zicht en wachten op de knal uit de melkbus.

Technisch gezien rust het gebouw op de liftschaft die er aan de andere kant staat,
Dus gaat de knal van 4 euro (carbid kost 1,29 per kilo) dan hen ik voor 4 euro een heel gebouw onherstelbaar beschadigd.

Dag ik dag uit heb ik de heren aan de deur.
Ik moet mee naar het buro.
Hebben jullie papieren , dan?
Nee, maar toch moet je mee, we mogen je 6 uur vasthouden.
Dat moet je mij eerst zien aan te houden.

Van het kan goedschiks of kwaadschiks, nu zijn we aardig en als we biinen 2 uur terugkomen met een papierteje zijn wij niet zo vriendelijk meer, als van, nu de deur open doen, anders beuken wij hem open, blijkt allemaal bluf.

De politie zou binnen 2 uren met een arrestatie bevel komen en nu 2 weken later moeten ze nog komen.

De deur moet los, want we willen even met 5 man sterk met je praten.
Ik vertrouwde de situatie voor geen cent.
""We gaan je echt niet slaan of zo.."", maar de agent kon zijn gezicht niet in de plooi houden.
Dus een sollega ziet dat het misgaat en schreeuwd ""Als je echt een man bent doe je nu je deur los, laat zien dat je een echt kerel bent""
Nu had ik al een citroenflesje vol benziene klaar voor de moterzaag en de dop er alvast afgedraaid en een brander in mijn andere hand.
Want zodra er een ram wer ingeslagen moet ik al die 5 agenten iets anders te doen geven dan hun wapen te trekken.
En mijn geluk, ze staan allemaal op 1 kluit, dis binnen 3 seconden staan ze allemaal in de fik.
Lueuk aandenken voor als ze over een jaar of 409 on de spiegel kijken naar hun Nikki Laiuda gezicht, zonder neus en oren.

We hebben regels en voldooet de polite aan die regels en hebben ze een arrestatie bevel of huizoekingsbebvel, laat ik ze wel binnen.
Maar dit schoren wat goud uit de juwelenkist jat terwijl je erbij staat met de waarschuwing geen praatjes rond te bazuinen, daar we we vervolgd zullen worden wegens smaad en het in het een kwaad daglicht stellen.
Ze hebben x-ray ogen en pakken 1 boek uit de kleine 100 boeken en vinden ""toevallig"" net in het eerst boek 1, 3 gram.
Kan ik nog zo hard roepen dat ik die roep niet gebruik, mijn dna en vingerafdruk er niet opzit, maar wel veroordeeld.

Dit allemaal onder de auspicien van booz Hamilton, waar snowden werkte, maar waar prins Constatijn in het top van het echalon zat.
Na ontslag te hebben genomen, bij Hammilton werd de prins terug-gevraagd tegen een salaris van 3,4 miljoen per jaar, als beleidsmaker.
Snowden is maar een kleine vis.

Maar teug over de vlucht nh 17, hoeveel wisten er zeker dat er straaljagers verwantwoordelijk waren voor het neerhalen man de MH17?
Benieuws Wat Rutten moet gaan zeggen, nu hij heeft gezegd dat de verantwoordelijken gestraft dienen te worden.
In zie prins Constatijn echt niet de gevangenis in draaien, dis dat waren ook weer leugens.
Rutten houdt je woord 1 keerte en zet die Constatijn achter slot en grendel.
Een grote bek op tv en in zijn broek poepen als hij aktie moet ondernemen zoals Constatien arresteren en te laten berechten.

Zodra er 108 om zijn en de uitspraak is geweest, geeft broertje alexander gratie natuurlijk, maar dan heeft hij wel 108 dagen in voorarrest gezeten,

Geen kogelgaten...

https://www.google.nl/search?q=bull...urce=univ&ei=aFFcVMa4LIicPI7VgWg&ved=0CCcQsAQ

My ass !
 
Ik lees net dat lang niet alles van de neergestortte MH17 door de Nederlanders is meegenomen.
Talloze delen worden nu door de Russische rebellen opgeruimd.

Waarschijnlijk komen we dus hierdoor nooit achter de waarheid over het waarom!
Schijnbaar meten de schuldigen beschermd worden.

MH17: Aufklrung wird unmglich, Wrackteile werden entsorgt
 
Of Nederland heeft niet alles mee kunnen nemen omdat de rebellen er bovenop zaten. En een verbod hebben gegeven op het meenemen van die spullen.
 
Als wat jij denkt het geval was geweest, hadden we dat wel te horen en te lezen gekregen!
 
Je kan je afvragen of juist die informatie wel naar buiten wordt gebracht.
 
We hebben zelf mh-17 neergehaald, de rebellen hebben geen straaljagers en de Russen waren niet in de buurt.
De luchtverkeersleiding heeft net nog een twitterbericht uit kunnen doen laten gaan, maar na 3 minuten was de account opgeheven.
Twee Sukhois,25 zijn zo stom geweest hun boordmitrailleur te gebruiken.
Op de zwarte doos hoor je de kogels de cockpit doorzeven.

Maar wij moesten toch zo nodig de gekozen leider afzetten en die door de hitlergroetbrengende, de Russische taalverbiedende vriendjes van ons de gekozen president afzetten.

Geen kogel komt 11 kilometer hoog en de kogelregen is precies in de volgorde zoals de kogels van de su-25 geladen worden.

Dat gelieg over die mk-2 sam (buk) en Poetin al sacties opleggen en straffen terwijl we nu al weten dat de Russen er helemaal niets mee te maken hebben.

mh17-bullet-holes.jpg

Gewoon de piloot uit de cockpit geschoten.
Niets anders dan kogelgaten.

Terwijl we weten dat wij het zelf gedaan hebben , dan nog de Russen straffen, met Sancties en Putin voorop.

Iedere 3 jaar verdient een werknemer 2X zoveel, sinds Putin aan de macht is.

Ik zei het al begin jaren 80, zodra het communisme voorbij is, is het gedaan met gratis ziekenzorg en gratis studeren.
Begin jaren 80 zag je amper een auto in Moskou.
Nu is er geen doorkomen meer aan.
Moskou is de duurste stad in Europa.

De seperatisten zijn zeer behulpzaam, die weten hoe het zit.
Die hebben de zwarte doos ook gehoord en de kogelregen die erbij gepaard ging.

De seperatisten kunnen het niet zijn geweest, want die hebben geen straaljagers en de Russen waren niet in de buurt.
Luchtverkeersleiding heeft letterlijk gezegd dat 2 su-25 de mh-17 uit de lucht hebben geschoten.

Zie die foto toch...dat zijn echt kogelgaten en geen sam-inslag (Service to Air Missile) mk-2 Buk
Als het de Russen het niet waren en de rebellen niet, blijven wij over.

De C.I.A. met name, met hun ""fuck Europe"", zoals er tegen de premier van Estland gezegd werd toen er bekend werd dat ""wij"" NATO, CIA op demonstranten hadden geschoten.
We kennen de beelden.
Het zijn de Amerikanen weer met hun Blackwater-huurlingen die met bosjes tegelijk rotzooi lopen te trappen in onze achtertuin.

Europa ligt straks in puin en die Amerikanen zitten lekker veilig tussen 2 oceanen in.
Met hun proxy-oorlogen.
Stelletje idioten.

IS met 1500 gloednieuwe tanks, zogenaamd gestolen...ja vast.
PKK een verboden terroristische organisatie, kregen wapens gedropt van de U.S., die natuurlijk bij I.S. terecht kwam...per ongeluk.

Hun GPS was net even van slag.

En dan de 2e man na Saddam, met miljoenen op zijn hoofd duikt met zijn 72 jaar ook overal op.

Maar het zal me een zorg zijn, ik wil iedere 3 jaar ook een dubbel inkomen, en daarom alleen al ben ik voor Putin.

De jsf die op de radar het formaat van een vogel heeft, die 1000 km per vliegt.

Wat hadden we een grote mond toen de Russen in 1979 Afghanistan binnenvielen.
En maar stingers geven.
Gelukkig gaat ruim 80% mis, en dat is als er geen flair gebruikt wordt.

Voor diegene die denken, dat doen ""wij "" niet, wil ik wijzen op de eesrte poging het WTC op te blazen.
Zelfs de springstof heeft de CIA in handen van de terroristen geduwd.
En bij 9/11 zijn alle kapers door de CIA naar de VS gehaald.

4van de 19 kapers leven trouwens nog.

Denk nooit het kan niet waar zijn.

In de oudheid was er een generaal die zijn oren liet afsnijden en neus en zijn gezicht vreselijk liet toetakelen en kwam alleen naar de poorten van een stad die hij al jaren in handen probeerde te krijgen.
De poorten gingen open en weer dicht toen de achtervolgers hem op de hielen zaten.

Zonder neus , wenkbrauwen en oren en toegetakeld, zei hij dat hij van verraad werd verdacht en ze hem tot spreken probeerde te krijgen.
Trouwe soldaten hadden hem de kans gegeven te vluchten.

De man was generaal en klom snel in de rangen van de voormalige vijand.
Na jaren had hij de leiding over de stadspoort, die hij open zette om zijn soldaten de stad binnen te laten.
Hij was nooit gemarteld, alles was in scene gezet en zijn plan lukte

Het was een truuk om de stad in handen te krijgen.

Zo kan je het verhaal van die voormalige spion die in Londen aan polonium doodging ook niet aan Putin ophangen.
Ook die journaliste haar dood niet.

We proberen het wel te doen lijken dat Putin er achter zit, maar ook hier kunnen wij zelf de boosdoener zijn.
2 doden op naam van Putin en dan ook nog hoogst twijfelachtig.

Hoeveel burgers sleepte wij mee de dood in toen we Saddam pakte?.

Als de verkeerden in Egypte de verkiezingen winnen worden er even 1100 kopstukken van de moslim broederschap opgeknoopt.
Mubarak gaat weer vrijuit natuurlijk.

Poppekast allemaal.

Met dit verschil, we hoeven nu niet meer te geloven wat ons verteld wordt door het N.O.S. journaal en de westerse media.
We kunnen nu naar iedere nieuwszender kijken die we maar willen.

Hoevaak horen wij de kogelinslagen die de zwarte doos van mh-17 heeft?
Hoevaak horen wij dat een mk-2 bukraket mh-17 heeft neergehaald?
Hoevaak zien wij de kogelgaten in de cockpit?



De hoogste baas van de C.I.A. was 3 weken voor de rellen in Kiev begonnen even in Kiev voor een laatste Briefing
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan