• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

koppelingproblemen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dolores

Junior lid
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
87
Waarderingsscore
0
Beste allemaal,

Ik zit met een probleem namelijk indien ik op het bureaublad op het icoon van internet Explorer drukt word het icoon wel blauw maar er gebeurd niets.
Als ik Laptop in veilige modus start gaat alles prima, kan er mier iemand bij helpen aub.
Het zou mij heel veel plezier doen.

Beste groeten

dolores

Laptop Packard Bell
Windows 7
internet Explorer
 
Ik stel voor dat je Internet Explorer opnieuw instelt.
Ga naar deze website voor de instructies: http://support.microsoft.com/kb/923737/nl

Je ziet daar dat je de keuze hebt uit 2 opties:
1. Via een Fix it. Dat is een klein programma dat je downloadt naar je computer en dan laat uitvoeren.
2. Handmatig.
Wanneer je zou kiezen voor de handmatige manier, dan is het niet per se nodig om Internet Explorer op te starten om bij de Internetopties te komen.
Wanneer Internet Explorer weigert om gewoon op te starten, dan bereik je de Internetopties via een klik op de knop Start > Configuratiescherm > Internetopties.

Laat maar weten of het opnieuw instellen van Internet Explorer geholpen heeft.
 
Hallo porrelaar,

Ik heb geprobeerd om Fix it te downloaden maar met veilige modus gaat dat niet
mvg

weet u soms een andere oplossing zodat ik alles niet kwijtraak als ik gewoon opstart heb ik een wit blad met wat tekst bovenaan maar geen internet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dan kies je voor de tweede optie: je gaat Internet Explorer handmatig opnieuw instellen. En dat hoeft niet per se in veilige modus! Bovendien hoef je Internet Explorer helemaal niet op te starten om dat programma opnieuw in te stellen.

Noteer de volgende instructies:

1. Je mag de pc op de normale manier opstarten
2. Zodra de pc geheel is opgestart, klik je op de knop Start, daarna op Configuratiescherm, en dan op Internetopties.
3. Klik in het venster Internetopties op het tabblad Geavanceerd.
4. Klik onderaan in dat venster op de knop Opnieuw instellen....
5. Klik in het dialoogvenster 'Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen' op Opnieuw instellen.

Schakel het selectievakje 'Persoonlijke instellingen verwijderen' in als u ook uw browsegeschiedenis, zoekproviders, webversnellers, startpagina's, traceerbeveiliging en gegevens voor ActiveX-filtering wilt verwijderen.
Wanneer de standaardinstellingen van Internet Explorer zijn hersteld, klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.

Wanneer dat allemaal gebeurd is, dan controleer je of de snelkoppeling van Internet Explorer wel weer normaal werkt.
Werkt die snelkoppeling nog steeds niet goed, dan mag je hem gerust verwijderen (klik dan met rechts op de snelkoppeling en kies Verwijderen). Je kunt namelijk altijd weer een nieuwe snelkoppeling naar Internet Explorer maken en op het bureaublad zetten.

Nieuwe snelkoppeling naar Internet Explorer maken:
Klik op Start
Klik op Alle programma's
Zodra die in beeld zijn, klik je met de rechter muisknop op Internet Explorer; je kiest dan Kopiren naar > Bureaublad (snelkoppeling maken).
Er staat dan weer een nieuwe snelkoppeling naar Internet Explorer op je bureaublad.
 
Zeer hartelijk bedankt voor de snelle reactie, ik ga dat eens uitproberen en dan laat ik het zeker weten

Beste groeten

Dolores

---------- Bericht toegevoegd op 18:19 ---------- Vorige bericht was op 16:59 ----------

Hallo porrelaar,

Ik heb een gedeelte gevonden, Start, internet explorer en als administrator uitvoeren en ik was op internet.
Het volgende is nu dat ik telkens deze handelingen moet uitvoeren om verbinding te maken met het internet, weet jij daar misschien een oplossing voor, alvast ben ik zeer dankbaar voor de hulp

Dolores
 
Heb jij intussen uitgevoerd wat ik in post #4 schreef: Internet Explorer opnieuw instellen?
 
Heb jij intussen uitgevoerd wat ik in post #4 schreef: Internet Explorer opnieuw instellen?

Neen ik ben een beetje bang dat ik veel van wachtwoorden en instellingen ga kwijtspelen of is dat niet zo
mvg

Dolores
 
Klik eens op deze link: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/Reset-Internet-Explorer-settings
Daar kun je precies nalezen wat je kwijt raakt en wat er behouden blijft, wanneer je Internet Explorer opnieuw instelt.
Je bladwijzers/favorieten blijven behouden.
Wachtwoorden voor websites raak je alleen kwijt, wanneer je tijdens de herstelactie een vinkje zet voor Persoonlijke instellingen verwijderen. Dat vinkje hoef je dus niet te zetten. Aan jou de keus.
 
Beste porrelaar,

Heel erg bedankt voor de hulp, ik heb je goede raad opgevolgd en alles is prima verlopen.

mvg

Dolores:
 
Is je probleem hiermee ook helemaal opgelost? Kun je de snelkoppeling van Internet Explorer, die op je bureaublad staat, nu weer normaal gebruiken? Dus opent IE gewoon weer na een dubbelklik op die snelkoppeling, of moet je nog steeds vreemde toeren uithalen om IE te openen?
 
alles gaat weer ok,
bedankt

mvg

Dolores
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan