• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HDMI poort werkt niet meer (ASUS laptop)

Status
Niet open voor verdere reacties.

RvanWijk

Nieuw lid
Lid geworden
10 dec 2012
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Jongens,

Mijn HDMI poort werkt niet meer toen ik vanochtend op het kantoor kwam en mijn monitor wou aansluiten. Hij gaf aan "no signal" er gebeurd overigens wel iets zodra ik de kabel invoer. Nu is het rare dat mijn pc de HDMI verder ook niet ziet als ik bijv kijk naar het detecteren van beeldschermen etc. Het volgende heb ik al uitgevoerd

-Nvidia 610m drivers opnieuw genstalled
-Intel 3000 drivers opnieuw geinstalled
-Herstelpunt gedaan toen het zeker nog werkte

Na dit alles wederom geen resultaat. Gisteravond heb ik hem thuis nog aangesloten gehad op mijn tv voor XBMC en het werkte gewoon prima dat is het rare ervan. PC gister op stand-by daarna hdmi eruit geplugged en vervolgens gewoon het zaakje gelaten voor wat het is.

Ik heb een ASUS K35SD met Windows 8.1

Andere kabels ook gebruikt en andere monitoren het heeft geen verschil. Heb trouwens nog niks kunnen testen thuis op de TV waar hij het gister wel deed.

Iemand suggesties? VGA werkt overigens wel gewoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan