• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Problemen met proxy op dit forum

Rubensky

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
17 okt 2011
Berichten
21.270
Waarderingsscore
418
Mensen,

Ik weet echt niet waar ik deze topic moet positioneren en een PB is het niet kreeg ik te horen dus vandaar.

Wij hebben een filter en daardoor heb ik problemen met het bereiken van dit forum ik krijg een proxy melding. Volgens mijn provider moet ik dan vragen of er op dit forum voor de volgende adressen een uitzondering kan worden gemaakt:

212.45.46.30
212.45.46.31
212.45.46.32
212.45.46.33
212.45.46.34
212.45.46.35
212.45.46.36
212.45.46.37
212.45.46.38
212.45.46.13
212.45.46.14

Graag hoor ik van de personen die hierover gaan hoe nu verder.
 
Is het niet mogelijk deze adressen op dit forum als uitzondering neer te zetten?

Achteraf had ik hem beter kunnen positioneren bij schakel mod of admin in maar ja gedane zaken nemen geen keer.
 
Dus omdat jij problemen hebt, moeten wij iets aan (laten) passen? Ik denk dat je het probleem beter neer kunt leggen bij de beheerder van het filter...
 
Ja dat begrijp ik en dat heb ik ook uitdrukkelijk gedaan, zowel telefonische als schriftelijk maar zij kunnen het helaas niet oplossen (zeggen ze).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wij hebben de procy check ingesteld omdat er misbruik werd gemaakt van proxy's om een ban te ontlopen. Ik kan in de plugin die wij gebruiken geen uitzonderingen maken. Ik vind het wel heel vervelend voor je dat je nu de dupe wordt doordat er een aantal mensen moedwillig misbruik maken van proxy's.
 
Inderdaad is het voor mij erg vervelend, maar niets aan te doen is niets aan te doen. Dank dat er in elk geval even naar gekeken is!

---------- Bericht toegevoegd op 20:47 ---------- Vorige bericht was op 10:18 ----------

Even voor een ieder die meeleest: Het probleem is intern door de forumleiding opgelost. hiervan heb ik een PB ontvangen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan