• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vaak bsod, maar niet altijd ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

theduke1989

Gewaardeerd
Lid geworden
23 okt 2012
Berichten
1.392
Waarderingsscore
0
Hallo beste vrienden,

Ik heb hier een Windows Vista met een hele vage probleem.

Een desktop pc met windows vista erop.
Bij mij werkt die wel gewoon hele dagen, maar als ik hem dan bij de eigenaar thuis zet werkt die weer een paar dagen wel en dan weer niet.
En krijgt dan bluescreens terwijl ik dit weken niet ervaar met zijn pc en hij staat gewoon contant aan.

hier het PDF bestandje: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8GOVETN3HFEF.pdf met de BSOD

Memtest86
Hddtests uitgevoerd
Blijkt alles goed te zijn..
 
zit jij op geaard en ,klant soms niet???
 
Hij zat eerst niet op geaard , maar de laatste maanden zit die wel op geaard. Maar gisteren kreeg die dus de melding weer .
 
Ik denk het wel weet het niet zeker niet echt getest, maar omdat de pc het perfect doet bij mij neem ik aan van wel..
 
Ook bij de klant in veilige modus die bsod's?
 
Krijgt hij de BSOD als de pc even aanstaat of direct bij het opstarten, of als hij bepaalde dingen doet?
 
Gisteren wou die de pc opstarten want hij had hem opgehaald van me. Deed de pc aan kreeg als eerste dus herstelmodus en dan meteen daarna de bsod. Zal vragen dat die hem in veiligemodus zet en dan te proberen..
 
Kijk eens een keer mee. (ik ga er niet vanuit) Maar misschien doet hij wel iets raars als hij de PC bij hem thuis aanzet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan