• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Dumpert speelt slecht af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donovan

Heeft veel posts
Lid geworden
13 jan 2011
Berichten
10.079
Waarderingsscore
0
Hallo,

Heb de laatste tijd erg veel last er van dat Dumpert filmpjes slecht afspelen op me macbook.
Wat kan ik er aan doen om dit te verbeteren? Want wordt er echt gek van.

Gebruik Firefox trouwens :)

544677bd16cfd-Schermafbeelding_2014-10-21_om_17.11.12.png


Dankjewel!

Gr,
Donovan
 
Ik neem aan dat dat je in Firefox wel de actuele flashplayer kan installeren?
Welke add-ons heb je in Firefox zitten.
 
Ik denk dat flashplayer genstalleerd zit in de browser zelf, maar heb wel een update laatst gedaan

You have version 15,0,0,189 installed

Ik gebruik me Firefox in combinatie met Adblock. Als ik die uitzet heeft dat geen verschil.

Ook heb in geprobeerd Hardware versnelling in / uit te schakelen maar merk geen verschil.
In een filmpje van rond 2 minuten krijg ik sowieso rond de 6-7 keer een frame dat anderhalve seconde vastloopt.
 
Hoi Donovan

Hierop als je klikt kan je per-direct controleren of je werkelijk juiste versie van Flash Player hebt, en mocht dat niet zo te zijn meteen word je verwezen verder om juiste ook binnen krijgen, of om te installeren ..:D



ScreenShot011.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de laatste versie geeft hij aan.
Het speelt nog steeds erg verrot af helaas
 
:( Ik heb helemaal geen problemen met ergens op Internet wat af te spelen luisteren ofzo ...:(

Maar weet zeker dat je in je browser ( welke je dan ook hebt ) flash activeren moet ev. actieveX filtering uitschakelen moet ( van belang ! ), dat je bij-installeren ook Shockwave Player en Adobe AIR en JAVA ( Java ook van belang ! ) ... moet :( als je op juiste manier en overal alles afspelen op Internet wil ..

P.S. Op die link boven heb je hele stap-voor-stap mooie voor jouw Firefox tips hoe je dat ev. moet doen ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Flashplayer is meer dan voldoende in een moderne browser om multimedia te kunnen zien.
Alle toevoegingen die jij opnoemt zorgen ervoor dat je nog veel meer in de gaten moet houden om internet veilig te houden.
 
Beste Abraham

:( En dat klopt ook, maar bovendien in je systeem moet je ook genstalleerde Microsoft Silverlight hebben als je alles rond op Internet vlekkeloos afspelen en beluisteren wil ..
Ik weet alleen maar dat ikzelf bij mij nergens met wat af spelen of te beluisteren heb ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Microsoft Silverlight wordt steeds minder gebruikt.
En bedenk ook dat Donovan geen Windows notebook gebruikt, maar een MAC.
 
Mac ?? :( uch jej heb niet opgelet ...........:blush: daar dan weet ik weinig over ( sorry ? :blush: ) ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
haha maakt niet uit...

maar wat is de oplossing? haha :)

wil niet overstappen op een andere browser want ben zeer tevreden over firefox
 
Heb jij inmiddels de flashplayer kunnen updaten?
En nogmaals: welke add-ons heb jij in jouw Firefox zitten.
 
Heb de laatste versie van Flashplayer genstalleerd.
Dit zijn mijn Add ons:

544a74a348d9e-Schermafbeelding_2014-10-24_om_17.46.57.png
 
Dat Youtube high defenition zorg er alleen voor dat Youtube automatisch afspeelt in de hoogste resolutie.

Heb het geprobeerd maar het geeft geen verschil helaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan