• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Waarom ben je niet blij?

FirstLarsOnMars

Huispuber
Lid geworden
26 feb 2014
Berichten
2.643
Waarderingsscore
0
Afgeleid van het topic van Kasper, maar dit is het tegengestelde; Waarom ben je niet blij?

Ik zal even zeggen waarom ik niet blij ben,

1. Het is lekker Hollands weer, precies in de week dat ik 3km moet omfietsen omdat de brug waar ik altijd over ga gerenoveerd word.
2. Toen de klassenfoto vandaag werd genomen, zaten ik en een vriend van mij bij Biologie. Wij waren de enige die op dat moment biologie hadden van onze klas, daarom wisten wij ook niets van onze klasgenoten. Elk persoon die les had werd opgehaald, behalve wij die in de 800 vleugel zaten. Dusja, een klassenfoto zonder mij en een vriend. Uiteraard heb ik gevraagd of deze over kon worden gedaan, maar ze zeiden nee omdat ze de fotograaf niet langer hadden gehuurd. Erg slecht gedaan.

Naja, dat was ook weer een bom negativiteit, hopelijk was jullie dag beter!

Groeten, Lars.
 
Ha fijn, een topic waarin je even lekker kunt mopperen!

1. Mijn platte dak van mijn keuken/bijkeuken lekt en het lukt me maar niet om een dakdekker te vinden die ook echt komt, nadat ik zijn offerte heb aanvaard. De laatste hield me maanden aan het lijntje. Blijkbaar hebben ze nog werk genoeg en geen behoefte aan mijn klus. Emmers op de juiste plekken neerzetten en regelmatig legen. Wanneer stort het dak in?
2. Oud huis (100 jaar? Gegevens bij kadaster zijn kwijt) met halfsteens muren en scheuren. Genoeg ventilatie dus, vooral met dit stormachtige weer.
3. Het water komt nu ook onder de voordeur door. Ik heb er maar wat vaatdoeken neergelegd.
4. Vanmiddag viel door het onweer de stroom uit. Beetje overgevoelige aardlekschakelaar. PC ging later wel weer aan, maar maakte toen veel herrie: onbalans in een ventilator.

Om maar positief af te sluiten: ik zit nu heerlijk ontspannen in mijn riante fauteuil, met een warme spinnende kat op schoot. En boven mijn hoofd lekt het niet...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ha fijn, een topic waarin je even lekker kunt mopperen!

1. Mijn platte dak van mijn keuken/bijkeuken lekt en het lukt me maar niet om een dakdekker te vinden die ook echt komt, nadat ik zijn offerte heb aanvaard. De laatste hield me maanden aan het lijntje. Blijkbaar hebben ze nog werk genoeg en geen behoefte aan mijn klus. Emmers op de juiste plekken neerzetten en regelmatig legen. Wanneer stort het dak in?
2. Oud huis (100 jaar? Gegevens bij kadaster zijn kwijt) met halfsteens muren en scheuren. Genoeg ventilatie dus, vooral met dit stormachtige weer.
3. Het water komt nu ook onder de voordeur door. Ik heb er maar wat vaatdoeken neergelegd.
4. Vanmiddag viel door het onweer de stroom uit. Beetje overgevoelige aardlekschakelaar. PC ging later wel weer aan, maar maakte toen veel herrie: onbalans in een ventilator.

Om maar positief af te sluiten: ik zit nu heerlijk ontspannen in mijn riante fauteuil, met een warme spinnende kat op schoot. En boven mijn hoofd lekt het niet...

Pc uitzetten, stroom eraf, 10 seconden startknop indrukken en weer opstarten ;)

--

Dat ik weer erg misselijk ben...
PC bluescreen had. :p
 
ik krijg het avond aan avond weer voor elkaar om het zo laat te maken terwijl ik 's ochtends vroeg op moet, hmpf. Tja computeren en tv kijken blijven blijkbaar erg leuk. maarja chronisch slaaptekort is niet leuk
 
Waarom worden 64 GB USB sticks nog steeds met FAT32 geleverd :wall::frusty:
Terwijl dit een beperking heeft qua grootte van de bestanden (4GB)

(I know, formatteren NTFS:wink: )
 
Omdat ik net 10 minuten jacht heb gemaakt op de jongens/meisjes die op mijn kamerraam hebben getikt, maar ik heb ze niet gevonden.
 
Maar je bent wel lekker even buiten geweest, Lars... :biggrin:
 
Ik was niet blij omdat ik twee dagen geen internet had wegens een stukkende modem!
 
Das inderdaad irritant. Gelukkig is die van mij nog nooit kapot gegaan...
 
Ik bennie blij omdat ik pittig veel repetities heb deze week een omdat het scherm van mijn laptop kapot is een omdat mijn VIC1541 slecht werkt. Bovendien is Mijn trad 10KG met al die tassen en het wordt weer koud
 
Omdat ik meer dan een week geleden een boek had aangevraagd bij de bibliotheek voor een boektoets maar deze nog steeds niet er is omdat de bibliotheek waarvan hij verzonden zou worden een vergissing had gemaakt. Nu heb ik hem maandag pas en woensdag heb ik boektoets.

Dan maar een mailtje naar de docent...
 
Omdat aandachtstrekkers zonodig een kinderfeest moesten verstoren...
 
mee eens. (Dat ze dat niet moeten doen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Achja, zeggen wij; verlaag niet tot hun niveau... Zij bereiken tenminste nog wat...

Wij eens tegen Witte, Kaas en stroopwafelpiet? Het is te Nederlands... :$
Ohja, de Blanke vla, ook nog even protesteren? Wat zeikt de mensheid toch eigenlijk veel...
 
Ik zit al weer 2 weken in een soort van depressie die ik probeer te negeren, maar goed is aangboren dus weet ook niet beter dat maakt depressies minder lastig.
 
Wat maakt je nu op dit moment depressief?
 
Waarschijnlijk ADD, tenminste dat kan de oorzaak zijn waardoor er te veel stress is ontstaan en dan is het weer tijdelijk mis.
 
Ik ben niet blij omdat letterlijk lk elektronica apparaat in mijn huishouden veel te snel kapot gaat. En in de meeste gevallen kijk ik er alleen al naar voordat het stuk gaat. Nooit, maar ook nooit kan er iets doen waar het voor gemaakt is.
TechONlogie
 
GTA5 weer uitgesteld naar 14 April. Ik denk dat de game al lang af is voor de pc maar het zal wel om geld gaan of zo?
 
GTA5 weer uitgesteld naar 14 April. Ik denk dat de game al lang af is voor de pc maar het zal wel om geld gaan of zo?

Ze maken nu enkel verlies...

---
Dat ik me genaait voel door Rockstar. Zit je een jaar en drie kwart te wachten, alsof PC-gamers niets voor hun is, waar toch hun grootste inkomsten door zijn (oa. GTAIV, SA, etc)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan