• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Website onbereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

RvD

Vaak hier
Lid geworden
2 nov 2008
Berichten
868
Waarderingsscore
0
Van het een op andere moment is de website https://bankieren.triodos.nl/ib-seam/login.seam?lcid=1144375 niet meer bereikbaar. Herstelpunt in systeemherstel gaat niet verder terug dan 24 uur. Bij de bank is alles ok en ook op mijn tablet en ook op de PC van mijn vrouw kan ik gewoon inloggen op bovenstaande website.
Als ik de website aanklik op mijn computer krijg ik de melding:
"Deze pagina kan niet worden weergegeven" wat is hier aan te doen?
 
is mogelijk op te lossen door de cache en cookies te verwijderen van je browser. ik heb zoiets ook eens meegemaakt met een site van de overheid.
 
Hoi RvD

Misschien nog steeds niet elke browser compatibel met die sites is, en bankieren kan :( ik heb zeer lange poosje alleen maar via Explorer ge-bankiert, en plotseling kon ik dat niet meer omdat explorer accepteerde die bank site niet meer en niet meer weergeven kon, heb ik toen naar bank gebeld en hebben ze mij verteld dat ik meteen Chrome moet bij-installeren ...
Heb gedaan en bankieren nu kan ik verder :D of dat zo nog steeds is weet ik niet ( die probleem met bankieren half jaar geleden ongv. was ! ) en nu hoor ik dat je wel via alle browsers bankieren kan ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan