• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

win 7 de indexering

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Heeft veel posts
Lid geworden
16 jul 2013
Berichten
10.367
Waarderingsscore
2
hallo
is er ook snelheid te behalen ,als je indexering uit zet op de C: schijf?
met snelheid bedoel ik opstart snelheid ,en programma's sneller starten.

---------- Bericht toegevoegd op 16:43 ---------- Vorige bericht was op 16:31 ----------

en dat Soluto,is dat ook aan te raden???

---------- Bericht toegevoegd op 17:14 ---------- Vorige bericht was op 16:43 ----------

of kan ik beter de gratis glary utils installeren? ik heb geen SSD
 
nou ik erger me een beetje aan deze Medion pc,is trager dan mijn vorige pc,dit had ik niet verwacht,dus ben zoekende:D
 
Beetje PC freubelaar zet zijn eigen pc in elkaar en koopt sowieso geen Medion.......:)
 
ben totaal geen "freubelaar" ben zo bang als de pest ,dat er wat stuk gaat

---------- Bericht toegevoegd op 08:18 ---------- Vorige bericht was op 19:02 ----------

dus enkel indexering uitzetten??? en geen glary utils??

---------- Bericht toegevoegd op 16:48 ---------- Vorige bericht was op 08:18 ----------

indexering is uitgezet,maar nu vraag ik me nog steeds af,of het handig is om Glary utils FREE erop te zetten

als ik dit lees zijn er betere ,maar ja ik wil wel free software,wat is dan het beste ???
http://computeropschonen.com/2013/04/glary-utilities/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die site die je nu gevonden hebt vind ik niet betrouwbaar.
Want wie Paretologic software aanbeveelt, is niet kosher, die software bevat namelijk spyware.

Kijk hier maar eens: http://www.chip.de/downloads/Ashampoo-WinOptimizer-2014-Vollversion_29105420.html
Deze installeert volledig in de Nederlandse taal en zal op het einde van de installatie jouw standaard webbrowser openen om te laten rgistreren bij Ashampoo, waarna je de licentie code vindt om de volledige versie te verkrijgen.

Bij downloaden: Klik niet op de blauwe knop "Jetzt downloaden mit sicherem Chip-Installer" maar klik daaronder op Alternative: Manuelle Installation.
 
Laatst bewerkt:
je moet een wachtwoord opgeven welke is dat?
 
Indien je het hebt over inloggen bij Ashampoo en je hebt dit in het verleden al eens gedaan, heb je toen dus bij registreren een wachtwoord ingegeven.
Ben je helemaal nieuw bij Ashampoo, dien jij je daar eerst te registreren en sla je wachtwoord dan ook op.

Want je kan altijd bij Ashampoo de verstrekte licenties terug vinden.
 
is geregeld bedankt ik kon gewoon nieuw ww weizigen opgeven en werkt bedankt
 
Ik zelf heb niet zo wat betreft die tweakprogramma's.
Maar Ashampoo's WinOptimizer is zonder meer veilig te gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan