• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop dood? of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickeerd

Junior lid
Lid geworden
15 okt 2014
Berichten
30
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb een dell laptop inspiron, maar mijn laptop doet het niet meer hij is niet oud ofzo en er is ook niks mee gebeurd zoals gevallen of water overheen gekomen.

Maar ik vraag me af hoe kan ik testen met normaal huis spullen niet van die machines die 200 euro zijn maar hoe kan ik testen wat er kapot is aan mijn laptop en ik wil me laptop ook niet gelijk weg gaan brengen ik heb al op het moederbord gekeken maar nergens brandplekje of iets, mijn laptop doet echt helemaal niks meer geen beeld niks hij geeft geen reactie en mijn vader had een voltmeter en heb dat tegen me moederbord gehouden enzo toen die aan de stroom zat en hij gaf wel aan dat er stroom door heen ging.

Wat kan het zijn, alvast bedankt!
 
Wanneer is die voor het laatst aangeweest en behalve jij, hebben ook anderen ervan gebruikt gemaakt?
 
alleen ik heb hem gebruikt en hij is 3 dagen geleden voor het laatst aan geweest dat die het deed
 
Accu eruit en adapter eraf.

Powerswitch ingedrukt houden en de adapter aansluiten en na een sec of 20 die switch loslaten, gebeurt er wat?
 
Misschien is de BIOS gecrashed, dat had ik toevallig vorige week. Ik heb ook een Dell Laptop. Die van mij gaf ook geen enkel beeld meer of iets. Ik heb hem open gemaakt. het knoopbatterijtje op het moederbord eruit gehaald en er weer ingezet. Daarna deed ie het weer. Ik zou zeggen, probeer dat eens.
 
Heb je een 2de adapter beschikbaar voor de laptop? Misschien is je accu helemaal leeg en je oplader niet helemaal jofel meer waardoor hij niet meer aangaat.
 
Dat is toch dat kleine ronde batterijtje?

---------- Bericht toegevoegd op 12:10 ---------- Vorige bericht was op 12:10 ----------

ja ik heb wel een andere adapter maar dan doet die nog steedts niks

---------- Bericht toegevoegd op 12:11 ---------- Vorige bericht was op 12:10 ----------

Misschien is de BIOS gecrashed, dat had ik toevallig vorige week. Ik heb ook een Dell Laptop. Die van mij gaf ook geen enkel beeld meer of iets. Ik heb hem open gemaakt. het knoopbatterijtje op het moederbord eruit gehaald en er weer ingezet. Daarna deed ie het weer. Ik zou zeggen, probeer dat eens.

Dat ronde batterijtje ? eruit halen en daarna er weer in doen?

---------- Bericht toegevoegd op 12:12 ---------- Vorige bericht was op 12:11 ----------

Heb je een 2de adapter beschikbaar voor de laptop? Misschien is je accu helemaal leeg en je oplader niet helemaal jofel meer waardoor hij niet meer aangaat.

Ik heb wel een andere maar dan doet die als nog niks
 
Ook geen biosbeeps indien je het geheugen eruit hebt?
Welk type Dell Insperon is het?
 
Ook geen biosbeeps indien je het geheugen eruit hebt?
Welk type Dell Insperon is het?

Nope ook geen piepjes, het is een Inspiron 17R

---------- Bericht toegevoegd op 12:39 ---------- Vorige bericht was op 12:23 ----------

Ook geen biosbeeps indien je het geheugen eruit hebt?
Welk type Dell Insperon is het?

en een batterij die je gewoon kan kopen in een supermarkt die ook zo groot is kan je die er ook in doen of kan dat niet?
 
Is wel handig om de bios instellingen te onthouden maar als die er voor de tijd dat er niet werd geboot er ook niet inzat er nu verder niets gebeurt doet het er weinig toe of die erin zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan