• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Firefox 33.01 X86 ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansGU

Elite lid
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
5.088
Waarderingsscore
1
Dag lezer(s),

Vandaag controleerde ik het versienummer van mijn huidige Firefox browser, dat was 33.1 (de nieuwste versie). Na een routine logje met AdwCleaner las ik verbaasd dat Firefox 33.1 X86 is geinstalleerd. Mijn besturingssysteem is echter windows7 X64. Weet iemand hoe dit kan?

Zou het zo zijn dat Firefox geen X64 ondersteunt?
 
Overigens draait 32bit software vrijwel altijd zonder problemen op 64bit windows. Je hebt ook twee versies van MSIE op je computer staan: zowel 32 als 64bit.
 
Heren bedankt voor de info. Dan behoef ik niet verder te zoeken.
 
Waterg ... uhh waterfox ? Is dit net nieuw? Gollem, dank je wel voor de tip, maar ik ben iemand die liever oud en vertrouwd gebruikt.
 
Typisch, kennelijk is het verschil tussen die 2 browsers zo klein dat Firefox het niet zinvol acht een 64 bit versie te ontwikkelen?

Overigens nog wel bedankt voor je link Gollem.
 
Op termijn komt er wel een 64-bit versie; er bestaan al afgeleiden van Firefox die 64-bit zijn, zoals Cyberfox.
 
Afwachten dan maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan