• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hulp nodig bij afspelen films pc naar tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vivalashomies

Nieuw lid
Lid geworden
27 okt 2014
Berichten
6
Waarderingsscore
0
hallo,

Ik ben in het bezit van een samsung smart tv UE46f6510. Deze staat aangesloten op een switch samen met de ps4 en onkyo receiver. Switch staat direct op de router.
Pc vanwege afstand via wifi.

Nu zoek ik eigenlijks een manier om hd films zonder problemen te kunnen afspelen op de tv. Op dit moment heb ik heel erg veel problemen met het synchroon lopen van het beeld en geluid. Nu is dit probleem gedeeltelijk verholpen doordat ik op de receiver van onkyo de functie lip sync kan aanzetten of activeren of dergelijke. Maar nog steeds bij het merendeel van de films heb ik problemen. (ook als ik de computer via de kabel aansluit). Dit probleem is helaas ook zo als ik een film op usb zet en deze op de tv wil afspelen.

Nu zit ik te denken aan een mediaspeler die dit probleem voorkomt. Als ik het allemaal goed bekijk uiteraard. Het mooiste is dan met een ingebouwde harde schijf zodat de pc niet aan hoeft te staan.

Zou dit mijn probleem doen verhelpen of zoek ik het in geheel de verkeerde richting?

alvast bedankt,
 
Je kunt daar inderdaad aan denken. Ook kan je een NAS overwegen daar kan je dan de films opzetten en ze via de TV afspelen. Dan hoeft de PC in elk geval niet aan te staan.
 
Is de audio wel synchroon, als je dezelfde videos op de pc zelf afspeelt?
 
Ja op de pc is het goed. Vandaar dat ik dacht aan een externe player en de tv dus enkel voor het beeld te gebruiken. Al lees ik ook dat mediaplayers hetzelfde probleem hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan