• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fotos opknippen en witte stroken plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MJAN

Nieuw lid
Lid geworden
20 nov 2010
Berichten
9
Waarderingsscore
0
LS,
Wie kan mij verder op weg helpen met het volgende: Ik ben opzoek naar Freeware dat het liefst n functie heeft het opknippen van een foto in delen en daartussen witte stroken plaatsen. Ik kom zelf na tijd van zoeken telkens maar uit op verschillende Photo Cutters die je snel en simpel fotos voor je verkleinen of delen daarvan uitknippen.

Mijn gewenste resultaat zou er zo moeten uitzien:

Input::

azjwh2.jpg


Aangeven breedte van witte stroken in pixels: bv: 30 pixels
Aangeven breedte van foto stroken in pixels: bv: 50 pixels

Output:

167qnb4.jpg


Ik ben zelf niet zeer bedreven met fotobewerkingsprogrammas maar als er zulke bewerkingen zonder al teveel tijd ook kunnen worden uitgevoerd hoor ik dit graag.

Is er ook een bepaalde term waarmee z'n bewerking wordt aangeduid?
 
Hoi MJAN

Jouw vraag is me niet helemaal duidelijk maar ik denk ongv. dat je zoiets nodig hebt



Of heb je hier wat van ?? -->> KLIK

Laat maar a.u.b. weten of je zoiets bedoelt ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
He, bedankt dat is nog eens een handig tool, inderdaad een stap dichterbij. ik ga maar wat mee uitproberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan