• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Start

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfan100

Rondstruiner
Lid geworden
29 okt 2014
Berichten
78
Waarderingsscore
0
Eventjes voorstellen dan maar?

Ik ben Windowsfan100, ik ben 14 jaar en ik woon in Zwijndrecht.

Mijn hobby's zijn elektronica (vooral oude dingen), software schrijven en het Windows-besturingssysteem.
De computers die ik heb zijn:
  • HP G62 A13-SD (Windows 8.1)
  • eMachines E525 (Windows XP - een Ubuntuversie)
  • MSI MegaBook S270 (Windows 7)
  • Toshiba Satellite S340 (Windows XP - Windows 2000)
  • Commodore 64 (ja, een echte werkende!)(Commodore BASIC V2)

Ik heb als telefoon een Nokia Lumia 520 met WP8.1

Nog iets vergeten?

---------- Bericht toegevoegd op 20:07 ---------- Vorige bericht was op 19:40 ----------

Oh ja!
Mijn favoriete games zijn:
Portal
Portal 2
Touhou 6
Touhou 7
 
Windowsfan100,

:welkom: bij de NCF!!

Zo te lezen heb jij nog al het 1 en ander tot je beschikking! Altijd leuk een oude Commodore 64!
 
Windowsfan100,

:welkom: bij de NCF!!

Zo te lezen heb jij nog al het 1 en ander tot je beschikking! Altijd leuk een oude Commodore 64!

Oude techniek blijft leuk! Ik baal alleen een beetje van het fijt dat mijn VIC1541 niet goed werkt (iemand tips?). Ik heb trouwens ook nog een NES met zo'n oranje pistool.
Il zal daar vanmiddag nog wel een afbeelding van posten.

Qua dingen die ik tot mijn beschikking heb valt het nog wel mee. Het lijkt veel maar het zijn meer low-end dingen die ik gekregen/gered heb.


Mijn favoriete band is trouwens Linkin Park
 
Welkom windows fan100
ik heb ook nog een draaiende c64 met alles erbij
heb jij toevallig ook nog arduino???
daar doe ik tegenwoordig wat mee ,is leuk en spot goedkoop:D
 
Ik baal alleen een beetje van het fijt dat mijn VIC1541 niet goed werkt (iemand tips?)

Wat werkt er precies niet goed?
 
Wat werkt er precies niet goed?

De VIC1541 werkt niet meer. Eerst deed e het nog, daarna soms een "DEVICE NOT READY" en nu een "DEVICE NOT PRESENT"

Welkom windows fan100
ik heb ook nog een draaiende c64 met alles erbij
heb jij toevallig ook nog arduino???
daar doe ik tegenwoordig wat mee ,is leuk en spot goedkoop:D

Nog niet, ik zal er eens een keer naar kijken.


De foto's gaan mij jammer genoeg niet meer lukken, omdat ze te groot zijn, zowel in formaat als opslag
 
Wil je foto's hier plaatsen? dat kan in alle grotes maar dan moet je een link posten een goede website daarvoor is: http://www.imgdumper.nl/
 
ik weet niet,maar je beeldbuis is goed vol met schimmel:p
 
ik weet niet,maar je beeldbuis is goed vol met schimmel:p

Echt? Zou het niet een combinatie zijn van weinig licht en een slechte camerakwaliteit (Lumia 520 heeft niet zo'n 41 MP-toeter)?
 
nou eerste link die je gaf is
of schimmel
of hij is goed smerig:D
 
Niks schimmel op die eerste foto. Die vlekken worden veroorzaakt door invallend zonlicht. Bovendien zien we Windowsfan100 die een foto maakt met zijn Lumia 520, op de beeldbuis weerspiegeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan