• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen mail kunnen ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kitbe

Nieuw lid
Lid geworden
30 okt 2014
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Mijn probleem en ik hoop echt heel erg dat iemand een oplossing weet.

Van een vriendin is de website met hosting overgezet naar een nieuwe hoster. Daarin heb ik e-mailadressen aangemaakt in DirectAdmin, dat werkt bij mij allemaal perfect in Windows Mail, maar ook gewoon via de webmail. Ik heb de provider Ziggo.

Echter de betreffende vriendin van mij kan geen mail ontvangen in Outlook, niet in Windows mail, maar ook niet op de webmail. Sterker nog ze kan de site van de webmail niet eens laden. The connection has timed out zegt die dan en dit in meerdere browsers. Uiteindelijk had ze de link wel bereikt, maar geeft hij alsnog aan dat de inloggegevens niet kloppen, terwijl die wel kloppen.
Ook op de telefoon kon ze de mail niet binnen halen. Gevraagd om de Wifi eens uit te doen en op de 3G en ja hoor hij ratelde weer, de mailtjes komen binnen. Nu heeft zij dus de provider KPN en heeft ze weer een andere vriendin gevraagd om dit ook te bekijken. Deze heeft Tele2, maar heeft exact hetzelfde probleem.

Is er iemand die enig idee heeft wat er fout zou kunnen gaan?
Instellingen staan exact hetzelfde verder zoals ik bij Ziggo heb staan.
Ow ja, ze kan ook niet op de DirectAdmin link komen.
 
Ik ben niet echt vertrouwd met communicatie, maar mss kun je iets verduidelijken:
Daarin heb ik e-mailadressen aangemaakt in DirectAdmin, dat werkt bij mij allemaal perfect in Windows Mail, maar ook gewoon via de webmail.
Bedoel je hiermee dat jij een account bij zelfde provider (DirectAdmin) hebt en dat het bij jou wel werkt?
Gevraagd om de Wifi eens uit te doen en op de 3G en ja hoor hij ratelde weer,
Bedoel je hiermee dat wifi het probleem lijkt?
Als het bij Ziggo goed gaat en bij KPN en Tele2 niet, neem ik aan dat de helpdesk van DirectAdmin wel moet weten waar de schoen wringt, lijk me.

---------- Bericht toegevoegd op 14:12 ---------- Vorige bericht was op 13:27 ----------

Mss iets te maken met wel of geen IMAP ondersteunen? UPC bv. ondersteunt IMAP niet. Daar moet je voor POP kiezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan