• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Updates Komen niet binnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snezana1944

Nieuw lid
Lid geworden
31 okt 2014
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Geachte Forum.
Ik heb een probleem met de Updates die ontvang ik namelijk niet meer. Alleen nog wel via mijn virusscanner Microsoft Security Essentials en als ze niet binnen komen dan druk ik even op bijwerken. dat vind ik wel vreemd dan. Ik werk met een laptop Toshiba Satelitte en ik gebruik Windows 7 Ultimate. Ik kwam er door zoeken wel achter dat ik een fout code had en wel (fout in de Windows Update 0X80070490. Ik ben met n via Google gaan zoeken voor een oplossing maar niets werkt ook het programma Fixit niet. Graag had ik via het Forum willen horen wat ik er aan kan doen.

Hartelijke groeten Snezana1944. :fury:
 
ander virus scanner nemen wat je nu hebt is de slechste
er zijn meerdere freeware scanners die stukken beter zijn en niks kosten
 
Hallo Snezana,

Heb je onderstaande al geprobeerd?

Open een opdrachtprompt met verhoogde bevoegdheden.
Voer de opdracht sfc /scannow uit.
Probeer opnieuw updates te installeren.
 
Zal je deze Microsoft tip wat kunnen helpen ?? :(

KLIK <<--Deze tip voor W7 ook bestemd is ! ..

P.S. Lees maar eerst aandachtig, alle instructies !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Rox.
Mijn vraag is, is die opdrachtprompt met verhoogde bevoegdheden het zelfde als de opdrachtprompt die via startknop en dan bureau - accessoires opent ? Of is dat een andere soort. Mijn update pagina geef nu aan (geen belangrijke Updates beschikbaar. En dan wil ik nog even zeggen dat de service Pack 1 dat ik die wel in de Windows 7 heb staan. Ik hoop dat je er zo uit kunt komen en een bevredigend antwoord voor mij hebt. je moet weten dat ik van deze dingen weinig verstand van heb.
Groetjes Snezana1944.
 
Nee Sneana 't is niet dezelfde :(

:( Maar zie ik ook dat die beetje onbekend voor jou is, en daardoor wil ik je een ander tip voorstellen ( Update FixIt van Microsoft ! ) als je op die FixIt klikt zal moeten in orde komen ( hoop ik ! ) ..
Hoop ik zeg ik omdat ik weet niet wat echt aan de hand bij jou is, en misschien meer te doen i.v.m. Windows update's herstel-functie moet worden ...

KLIK HIER <<-- Gebruik zonder zorgen ! en natuurlijk voor W7 en voor W8 deze FixIt bestemd is, na uitvoeren moet je gelijk PC her-starten ( van belang ! ) ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:sorry: Ok Lange Pier mijn big EXcuus dan ...

Maar i.v.m. jouw link, wil je vertellen dat dezelfde als die boven van mij is #5 ( bovendien haar foutcode bij mijn link genoemd is ) en Snezana die stappen daar begrijpt niet, dat is nu probleem dus ...:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daar kom je idd op uit via mijn link, die is makkelijker te downloaden en te installeren, hoef je geen keuze te maken.
 
Ookey dan ... laten we dan ietsjes afwachten :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan