• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem met installatie xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

kennyke

Kenny
Lid geworden
2 dec 2008
Berichten
42
Waarderingsscore
0
Ik probeer xp te installeren op een iets wat oudere laptop (2008) maar krijg continue blue screen hier heeft altijd xp op gedraaid.
Hieronder een filmpje van het probleem:
http://youtu.be/lqjSqMEs5Io

Alvast bedankt
 
fout opzoeken op google met het stop getal wat ie geeft
 
Even tussen haakjes je weet dat Windows XP niet meer wordt beveiligd door o.a. nieuwe updates?

Zou je de codes van de bluescreen hier even neer willen zetten de (0x... codes) dat is net even makkelijker.
 
Van die updates weet ik, pc gaat gewoon gebruikt worden voor een race arcade die ik aan het maken ben en tijdelijk deze pc wil inbouwen.
De foutcodes zal ik straks erop zetten deze staan op het einde in het filmpje maar zit nu mobiel.

Alvast bedankt
 
De sata controller had ik al gecontroleerd die staat op ata en niet op ahci.
Ik heb hem altijd wel kunnen installeren met de gewone xp cd maar die ik toen gebruikte voor mijn computers vind ik niet meer dus gebruik nu wel een andere.

Alvast bedankt
 
Zou dan een andere cd gaan zoeken, SP3 erin geslipstreamde XP iso torrent zijn wel te vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan