• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mobiele applicatie development

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArmoredPcFreak

Bekend gezicht
Lid geworden
16 nov 2014
Berichten
192
Waarderingsscore
0
Hoi,

Ik probeer een applicatie te maken voor ANDROID ik zoek hier voor een software (of ander) om dit dus te maken misschien heb ik er geen software maar script voor nodig laat dat dan A.U.B weten

Als u een software (niet GameSalad) weet wilt u dat dan A.U.B door geven

Alvast bedangkt names het:
ArmoredStudios software and application development team
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je Google al gebruikt?
Type in het zoekvak van Google: zelf Android app maken.
Dan vind je genoeg mogelijkheden.

Je zult je er echt zelf in moeten verdiepen.
 
In de meeste gevallen zal je toch uitkomen op code. Zeker als je de app echt naar je eigen inzicht wil maken. Als je een applicatie gebruikt -en zeker freeware- dan ben je toch meestal aan een aantal dingen gebonden.
 
Swiftrocket,

als je echt een game wilt maken

Waar lees jij dat het gaat om het maken van een game?
 
ja ik heb al google gekeken en ik vond een paar softwares maar die waren voor een 64-BIT computer en ik heb alleen 32-BIT en ja ik weet dat je hiervoor scripten nodig hebt maar dan heb je nog steets de software nodig

ik heb me er ook in verdiept en bijna letterlijk :coffee:
 
Bij welke software heb je gekeken? Dan kan ik ook eens zoeken of ik een 32 bit variant kan vinden (2 zien tenslotte meer dan 1)
 
Swiftrocket,
Waar lees jij dat het gaat om het maken van een game?
well, hij heeft niets gezegd over wat hij wilt maken, dus zet ik het er maar even bij :biggrin:


@ArmoredPcFreak wat voor een applicatie wil je dan maken?

edit: dit is misschien iets wat je kan gebruiken: https://developer.android.com/sdk/installing/studio.html
een IDE van android zelf. zou dus wel moeten werken. het is wel nog maar beta, maar je kan er al mee starten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Natuurlijk kan dat :smile: het kwam alleen wel erg over alsof je ervan uit ging,
 
ik wil een soort nieuws en admin applicatie maken voor mijn cloud van me website ( Armored-Azure-Cloud ( www.armoredstudios.netau.net ))
 
Dag ArmoredPcFreak,

Momenteel is er steeds meer software wat zich richt op hybride apps.
Dit wil zeggen apps die 1 keer ontwikkeld moeten worden en vervolgens op meerdere platformen werken (lees, android/ios/windows phone).
Vaak wordt hier voor een veel gebruikte taal gekozen. Dit kan bijvoorbeeld HTML/CSS zijn waarmee je een soort website/app bouwt.

Mocht je meer ervaring hebben in native talen raad ik toch aan om Java te gebruiken voor Android.
Op de website van Android.developers.com kun je de nieuwe Android studio downloaden waarmee je met voorbeelden al direct een heel eind kan komen.

Mocht het nog altijd niet lukken: pb.

Groet, Incarnez
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan