• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bureaublad verschijnt niet

  • Onderwerp starter FrankUtrecht
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

FrankUtrecht

Gast
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn bureaublad.

Als ik via het configuratiescherm een afbeelding kies voor mijn bureaublad krijg ik die in het configuratiescherm als voorbeeld te zien. Tot dusver nog niks aan de hand. Als ik vervolgens op OK klik, zou die afbeelding dan als bureaublad moeten verschijnen. Dat gebeurt helaas niet.

Ik heb geen idee wat er fout gaat en hoe ik dit moet oplossen. Heeft iemand een tip?

Alvast bedankt.

Frank.
 
Probeer om gewoon eens een afbeelding op te zoeken in de map, rechtermuisknop en 'instellen als achtergrond'. Lukt dat wel?
 
Nee, dat lukt helaas ook niet.
 
En als je op het bureaublad met je rechtermuisknop klikt naar properties / eigenschappen...dan kies je het tabblad desktop / bureaublad. Browse / Bladeren naar het plaatje dat je wilt...en dan niet alleen ok zeggen maar ervoor nog even Apply / toepassen. Dan ok. Werkt het dan ook niet?
 
Nee, dat werkt werkt helaas ook niet.

Ik ga haast denken dat er misschien iets mis is met de harde schijf. Ik heb echt geen flauw idee wat er aan de hand is.
 
Dit heb ik ook. Ik kan wel bmp plaatjes als achtergrond nemen, maar geen jpg, gif, enz. Dit gaat wel mbv de active desktop. Ga bij de eigenschappen van je bureaublad naar de tab 'web' en zet de active desktop aan. Dan het plaatje toevoegen. Je kunt het plaatje ook omzetten naar bmp, maar dan duurt het wat lang om het te laden.
 
doe je wel ''toepassen'' en doe eens een plaatje van inernet rechtsklik,als achtergrond instellen werkt dat??
 
Dit heb ik ook. Ik kan wel bmp plaatjes als achtergrond nemen, maar geen jpg, gif, enz. Dit gaat wel mbv de active desktop. Ga bij de eigenschappen van je bureaublad naar de tab 'web' en zet de active desktop aan. Dan het plaatje toevoegen. Je kunt het plaatje ook omzetten naar bmp, maar dan duurt het wat lang om het te laden.

Dit heb ik geprobeerd. Het lukte gedeeltelijk, maar nu kreeg ik twee bureaubladen over elkaar heen te zien. Als ik de bovenste wegklik, verdwijnt alles. Verder verspringen mijn pictogrammen van de ene kant naar de andere kant.

Het moet toch ook op de 'gewone' manier lukken om het bureaublad in te stellen. Het lukte eerst wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan