• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vista recovery op Fujitsu

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinklomp12

Junior lid
Lid geworden
4 dec 2014
Berichten
42
Waarderingsscore
0
Hallo,

Vanuit een andere threat werd mij geadviseerd hier te vragen:

Ik denk dat je het het beste met een Vista CD/DVD kan doen als je het Windows nr heb (staat meestal op een sticker op de achter kant)
Want je had recovery cd's moeten hebben, maar stel voor de zekerheid hier je vraag of er een recovery aanwezig is op je Fujitsu: http://www.nationaalcomputerforum.nl...splay.php?f=53
Ik kan niks in de handleiding verder vinden.


Type laptop is:
Fujitsu Siemens
Esprimo Mobile V5535

Ik heb helaas geen losse vista cd/dvd, kan deze wel downloaden als het moet..?
 
abbs keek deze laptop na op malware in dit topic: http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=121052

Het gaat dus om een Fujitsu Siemens Esprimo Mobile V5535 laptop, met als besturingssysteem Windows Vista Home Basic, met Service Pack 2.

Jij hebt geen recovery cd of dvd('s) voor die laptop.
Als de recovery partitie nog intact is, dan zou je op de volgende manier de laptop terug moeten kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen:

Press F8 during bootup to open Advanced Options.
Select Repair your Computer.
Select keyboard layout.
Select User name and Password. If Administrator account is disabled use another account.
Select in System Recovery Options the Fujitsu Siemens Computers Recovery
Restore Factory Default Settings to restore the system image.
Select the source From hard disk (recommended).
Last confirmation to restore the image.
Bron: klik!

Wanneer er geen source (bron) wordt gevonden op de harde schijf, dan is de recovery partitie niet meer aanwezig of niet bruikbaar.

Er wordt daar geschreven over recovery discs die je zou kunnen bestellen bij Fujitsu Siemens. Ik heb zelf op de site van Fujitsu gekeken, maar ik zag nergens de mogelijkheid om recovery disks te bestellen. Heb ik slecht gezocht of zijn ze daarmee gestopt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan