• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

2 Fans op en in de case

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaimyv8

Junior lid
Lid geworden
7 okt 2014
Berichten
42
Waarderingsscore
0
Hey ik heb een vraagje zou ik 2 fans kunnenplaatsen boven in mijn case bijvoorbeeld

boven IN de case 1 120MM fan met led en boven OP de case een normale Fan of blijft er dan nogsteeds speling etc etc tussen zitten? En zou de fan goed koelen mij lijkt als er geen speling tussen zit dat je een betere airflow hebt.

Mvg,Jaimy
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou op zich wel moeten kunnen, de fan zit binnen de behuizing. Zet er wel een fanguard op, en wellicht een huls om het snoertje.

Vraag me wel af of je er iets mee opschiet. Een extra fan ernaast doet volgens mij veel meer. Of wellicht is er nog een fanpositie aan de achterkant van de kast.
 
Oke is wel raar want twee fans op elkaar kan niet maargoed zal s proberen Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan