• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

computer start niet op als ik grafischekaart heb aangesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan is het wat anders in mijn pc zeg jij maar wat ik geef het op
 
Kalm aan...als de videokaart werkelijk goed is dan moet het probleem wel in de voeding zitten, hoeveel ampere kan die voeding leveren ? Want als er tekort amperes op de 12V is om alle stroomverbruikers te voeden, kan dat wel eens problemen veroorzaken. Het lijkt me echter niet dat dit bij jouw voeding het geval is. Wel even controleren of alle stekkers van de voeding juist zijn aangesloten op het moederbord;
 
nou dan heb je het nu dus wel mis want die jongen had wel gelijk met eerst de software installeren

want hij doet het nu wel :biggrin:

maar ik wil even iedereen bedanken voor de hulp (Y)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tuurlijk joh, mooi h dat die drivers werken voordat windows is gestart...............think please.
 
nou dan heb je het nu dus wel mis want die jongen had wel gelijk met eerst de software installeren

want hij doet het nu wel :biggrin:

maar ik wil even iedereen bedanken voor de hulp (Y)
Mwa...dat kan ik moeilijk geloven...ook al zou je geen drivers hebben geinstalleerd zou ie toch beeld moeten geven. Dan zou ie onder windows gewoon als standaard vga opstarten. Denk toch dat die andere kaart dan defect was...whatever...het werkt dus gefeliciteerd.
 
het is toch echt zo martin

want ik deed deze ook eerst zonder software aanzetten en toen deed hij ook helemaal niks want het was het zelfde probleem als die andere videokaart

toen maar eerst de sowfware gedaan en hij deed het gelijk gelukkig
 
Laatst bewerkt door een moderator:
want ik deed deze ook eerst zonder software aanzetten en toen deed hij ook helemaal niks want het was het zelfde probleem als die andere videokaart

toen maar eerst de sowfware gedaan en hij deed het gelijk gelukkig
Erg vreemd, nog nooit meegemaakt...was het een bios update of echt de driver van de videokaart onder windows ?
 
echt de driver van de videokaart
 
Haha...oke, ik vraag morgen aan m'n collega's op de pc afdeling...ik vind het een raar verhaal maar ik ben blij dat het werkt. :)
 
Ja het is ook heel raar want het hoord normaal ook niet zo

Ik ben nu met de 3d benchmark test bezig:biggrin:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd wat ie doet als je de pc weer opnieuw opstart...
Zou ie weer geen beeld geven aangezien de drivers pas geladen worden als windows gestart is.
Ach ja, het werkt en dat is het belangrijkste.
 
met opstarten werk hij ook gewoon dus het is opgelost
 
Waarschijnlijk zat er een bios path in voor de gpu om de kaart te activeren zo hoor ik van m'n collega's.
 
oke dan dus het was wel goed nu eerst het cdtje installeren
 
Kaart werkt nu goed hoop ik ?
 
ja hij start op gelukkig nu nu nog effe spellen testen

en resolution heb ik op zijn hoogst gezet 1600x1220 dacht ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan