• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Computer valt steeds uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marikehazenberg

Junior lid
Lid geworden
25 okt 2010
Berichten
33
Waarderingsscore
0
Hoi allen,

Weet niet of ik dit in het juiste onderwerp post maar dat merk ik vanzelf.
Mijn vraag is als volgt:

Mijn moeder heeft dit jaar (april) een nieuwe computer aangeschaft.

pcinfo_zps4e405745.jpg


Maar sinds een week of 5/6 valt de pc steeds uit en start dan vanzelf weer op.
Het draadloos internet is er dan ook af.
Dan moet je 'm weer opnieuw opstarten en dan doet het internet het weer maar vaak wel met een slappe signaalsterkte.
Dus het duurt super lang voor een pagina geladen is enzo.

De computer staat boven en het kastje (router) beneden. M'n broers pc staat ook boven maar daar is niks mis mee.
En mijn laptop werkt boven ook naar behoren.

De winkel waar die wegkomt heeft hem al twee keer in de zaak gehad en gedraaid maar daar was niks mis mee zeiden ze. Ze konden niks vinden.
Wel heb ik vorige week een nieuwe stekkerdoos aangeschaft want die was stuk, 't lampje brandde niet meer.

M'n moeder zei dat die op een gegeven moment wel meer lawaai ging maken maar de computer staat in een kast met genoeg ruimte voor, achter en links en rechts.

Heeft iemand van jullie een idee wat het kan zijn of hoe ik daar achter kan komen ?

O ja de virusscanner is van Ziggo en daar is niks gevonden na een uitgebreide scan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan