• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

IE-11 werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pannemanski

Junior lid
Lid geworden
14 dec 2013
Berichten
48
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb een probleem met Internet Explorer 11. (Besturingssysteem = W7)
Al geruime tijd is een klein deel (5%) van de rechterkant van het scherm zwart als IE aan staat om te internetten.
Vertikaal scrollen wil op een gegeven moment niet meer, daarna even wachten, en .....

daarna verschijnt een blauw scherm met witte letters, wat dingen zegt over 'system dump' en wat dies meer zij.
De laptop nokt er dan helemaal mee. Ik moet het apparaat stoppen door de fysieke startknop lang ingedrukt te houden.
Daarna bij het starten wordt gevraagd om systeemherstel, en of er in een veilige modus opgestart moet worden.

Hierdoor gebruik ik Chrome. Maar dat wil ik niet, want ik werk liever met IE.

Wie hiervoor een oplossing kan aandragen, of mij in de juiste richting kan sturen, graag reaktie.

Groet, Pannemanski
 
Ik heb jouw topic verplaatst.

Let op bij de installatie van MBAM: in het laatste installatievenster staan twee vinkjes bij de meldingen, haal nu het bovenste vinkje weg (MBAM als volledige demo-versie gebruiken) en maak de installatie af.
Daarna is Malwarebytes MBAM als gratis versie genstalleerd, die telkens gebruikt kan worden.

Download
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes Anti-Malware.


  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe.
  • Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: via rechtsklik op mbam-setup-2.0.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Klik in het menu van Malwarebytes ANTI-MALWARE op nstellingen" en daar op "Detectie en Bescherming" en zet vervolgens een vinkje bij "Scan naar rootkits".
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.
  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
    • Klik vervolgens op de knop Acties toepassen, bij de melding dat uw computer opnieuw opgestart moet worden klikt u op Nee.
    • Klik vervolgens op de knop Bekijk gedetailleerd logboek en klik op de knop exporteer en kies de optie tekstbestand (*.txt).
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    • Dit bestand zal standaard op uw bureaublad worden opgeslagen.
532aab157609a-MBAM-Scan.png


MBAM-Log posten:
  • Kopieer nu de inhoud van het zojuist opgeslagen log en plak dit in uw nieuwe antwoord erbij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan