• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

mailwasher pro en hotmail account

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Heeft veel posts
Lid geworden
16 jul 2013
Berichten
10.367
Waarderingsscore
2
hoi
ik heb mailwasher pro,daar kan je meerdere mail adressen in voeren
nu heb ik een msn account,maar krijg steeds error: could not connect to hotmail,socket Error #11001,host not found
nou heb ik al een en ander geprobeerd ,maar lukt dus niet.
voer ik in firefox /google in "hotmail" ,legt hij gelijk contact met mijn msn mail,outlook live.com
wie weet een oplossing???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En met welke server kan er geen verbinding worden gemaakt? "Hotmail" is nogal algemeen...
 
ik heb in mail washer pop3 en hotmail geprobeerd
mijn email adres is xxxx45 at msn.com

---------- Bericht toegevoegd op 16:52 ---------- Vorige bericht was op 15:59 ----------

hoezo waar kan ik zien welke server er geweigerd word???
ik dacht dat ik alle info gegeven had.

---------- Bericht toegevoegd op 17:15 ---------- Vorige bericht was op 16:52 ----------

heb dit zo ingevuld
http://www.firetrust.com/hotmail_pop3
maar krijg nu bad name or ww ,terwijl ik gewoon mijn windows account gebruik .
als ik windows en alles inlog werkt dat wel ,enkel nu bij mailwasher word het niet geaccpeteerd

---------- Bericht toegevoegd op 18:53 ---------- Vorige bericht was op 17:15 ----------

ben weer wat verder ,maar nu time out vanwege een firewall
heb firewalls uit geschakeld ,maar nog die melding
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je gebruikt bij Mailwasher toch wel je volledige emailadres als inlognaam? Alleen het gedeelte vr de @ is niet genoeg.

Je hoeft geen firewalls uit te schakelen, omdat het verkeer vanuit jouw netwerk genitieerd wordt. Dus verkeer wat getriggerd wordt, is legaal.
Heb je:
pop3.live.com poort 995 en SSL?
smtp.live.com poort 587 en TLS?
 
ja hoor alles zo in gesteld
ik heb nu het probleem ook met gmail account.
zou het aan de versie van mailwasher liggen???
ik heb mailwasher pro 6.2.3
 
Ik heb geen idee. Ik ben van mailwasher afgestapt toen het geen freeware meer was.
 
is er nog andere software wat het zelfde doet?

---------- Bericht toegevoegd op 07:57 ---------- Vorige bericht was op 20:42 ----------

ik vind het wel raar.
als ik hotmail site ga,kan ik inloggen
als ik naar gmail site ga kan ik ook inloggen ,
en als ik beide inlog gegevens in mailwasher invoer ,pakt ie het niet.
ZEER vreemd
 
Je hebt niet de nieuwste versie van Mailwasher Pro. Zou dat het euvel niet kunnen zijn?
 
nou zou zomaar kunnen ,maar vind dat vreemd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan