• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Animaties in WLM doen het niet:

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansGU

Elite lid
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
5.088
Waarderingsscore
1
Beste lezers,

Het is weer de tijd voor kerstkaarten, kerstwensen etc. Daarom probeer ik al talloze malen zonder succes enkele gif-animaties via copy and paste in mijn verschillende mailberichten te kopiren.

Het plaatje komt dan nog wel, maar de animatie werkt helaas niet. Mogelijk doe ik iets fout, of kan het niet op deze manier?
 
En als je het zo doet, Hans:

In de e-mail die je aan het opstellen bent, klik je op de plaats waar de gif-animatie moet komen.
klik dan op Invoegen > Enkele foto.
Blader naar de plaats waar die animatie is opgeslagen enz.

Herhaal die handeling wanneer je meer animated gifs wilt invoegen.

Lukt het dan wel?

Ik zie het plaatje dan direct bewegen.
Jij niet? Stuur als test zo'n e-mail naar jezelf en kijk daarna in de map Verzonden berichten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Porrelaar, bedankt voor je reactie. Ik ga het zaterdagavond proberen.

---------- Bericht toegevoegd op 12:49 ---------- Vorige bericht was op 04:48 ----------

Yep! je moet het maar even weten, maar zo werkt het wel. Porrelaar hartelijk dank! Ik kan er even tegenaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan