• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Game PC bouwen, advies.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BastianSchumaker

Nieuw lid
Lid geworden
30 nov 2014
Berichten
24
Waarderingsscore
0
Hallo,
ik wil graag een game-pc laten bouwen en ik heb hulp nodig over wat er het best in kan voor mijn budget.
Mijn budget ligt rond de 800 euro.
Ik heb geen monitor, keyboard en muis nodig. Ik wil deze computer graag gebruiken voor games (en games opnemen), om te internetten en voor videobewerking/fotobewerking. (denk hierbij aan programmas zoals: Gta V, CoD Advanced Warfare, Far Cry 4, Adobe After Effects en Adobe Photoshop.
Ik wil graag het beste voor deze prijs erin hebben. En zodat ik alles wat ik hierboven heb vermeld ermee kan doen.
Ik ben ook van plan om er een 2e monitor op aan te sluiten. (die heb ik zelf nog dus dat hoef ik niet meer aan te schaffen)
Ik wil deze pc bij www.azerty.nl laten bouwen. (als iemand een betere site weet, laat het me horen!)
Ik heb geen besturingssysteem nodig.

Alvast bedankt voor het reageren!

Mvg,
Bastian.

---------- Bericht toegevoegd op 12:06 ---------- Vorige bericht was op 12:04 ----------

Ik had ook nog een pc gezien, hier de link: http://www.medion.com/nl/shop/gamin...ma&wt_cc1=1_1&wt_cc3=Prijs / kwaliteit topper
 
Een game-pc bouwen, advies.

Hallo,
ik wil graag een game-pc laten bouwen en ik heb hulp nodig over wat er het best in kan voor mijn budget. Ik heb het forum ingevuld:


1. Het systeem:
-Mijn budget ligt rond de 800 euro.
-Ik heb geen monitor, keyboard, muis en speakers nodig.
-Ik wil deze computer graag gebruiken voor games (en games opnemen), om te internetten en voor videobewerking/fotobewerking.
-Programmas zoals: Gta V, CoD Advanced Warfare, Far Cry 4, Adobe After Effects en Adobe Photoshop.
-Ik wil hem misschien wel overklokken.
-Ik wil graag het beste voor deze prijs erin hebben. En zodat ik alles wat ik hierboven heb vermeld ermee kan doen.

2. Randapparatuur:
-Ik heb geen randapparatuur nodig.
-Ik heb geen software nodig.
-Ik heb al software.
-Ik ben ook van plan om er een 2e monitor op aan te sluiten. (die heb ik zelf nog dus dat hoef ik niet meer aan te schaffen)

3. De (web)shop:
-Ik wil deze pc bij www.azerty.nl laten bouwen. (als iemand een betere site weet, laat het me horen!
-Ik heb geen besturingssysteem nodig.
-Mijn voorkeur van webwinkel gaat naar Azerty.

Alvast bedankt voor het reageren!

Mvg,
Bastian.
 
Re: Een game-pc bouwen, advies.

Aan misschien overklokken hebben we niet zo veel. Graag een keuze maken, ja of nee.
 
Re: Een game-pc bouwen, advies.

Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
 
http://tweakers.net/reviews/3681/3/desktop-bbg-september-2014-basisgamesysteem.html
Ik zou hier eens naar gaan kijken, dit advies is wel een paar maanden oud, maar is nog wel up- to- date. Je kunt ook nog een betere kast, voeding of videokaart erbij doen. Ik zou er een corsair 200r als kast bij doen of een (2dehands) r9 290 als videokaart. Ga je wel over je budget met de extra videokaart, maar zeker met meerdere schermen is het een mooie upgrade. (ervan uitgaand dat jouw schermen 1080p zijn)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik was totaal 450 euro kwijt voor een game pc kast het is gewoon effe goed zoeken via marktplaats

dit is mijn setup:

asrock moederboard amd pro4-m
amd a8 processor
kingston hyperx 8gig
kingston hyperx ssd hardeschijf 120gig
club 3d r9 280x 3gb grafischekaart
greative soundblaster x-fi fantal1ty
lition 24x 8x 16 dvd+rw
xfx pro voeding 1200watt
thermaltake x pc kast
Wetern digital 3 tb hardeschijf die had ik al staan voor mijn laptop

maar voor 800 euro nieuw denk ik niet dat je het gaat redden vooral niet zo zware pc kast

maar weet je de prijs al wat ze rekenen als je hem laat bouwen want dat is niet goedkoop

ik zou hem wel voor een kleine vergoeding willen bouwen voor je dat scheelt je een hoop geld
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bij azerty bouwen ze hem voor een paar tientjes en daar krijg je ook een paar jaar garantie.
 
dan zou ik het gelijk doen voor paar tientjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jou dat zou ik ook wel willen, maar dan moet ik wel weten wat ik er het best in kan doen. ;)
 
Ik maak morgen wel een mandje voor je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan