• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

traag openende websites door.......???

Status
Niet open voor verdere reacties.

pootje

Bekend gezicht
Lid geworden
2 mrt 2010
Berichten
134
Waarderingsscore
0
Ik zet het hier maar neer, kwam er niet uit waar ik het moest plaatsen.

Probleem is het volgende.: Sinds ik mijn laptop terug heb van reparatie( nieuwe harde schijf en wat kleine dingetjes) opent hij bepaalde websites erg traag. Niet allemaal, vooral Fb en google heeft hij problemen mee. Af en toe ook met andere sites. Het duurt soms echt meer dan een halve minuut.

Ik heb een UPC abbo en de down en upload snelheid lijkt okee. Gemeten op speedtest.net ofzo en niet bij UPC zelf. Hebben jullie een idee waar ik het probleem moet zoeken?

Ik hoor het wel wat jullie nog meer willen weten. Maar ga nu eerst even aan de slag voor PostNL.:)
 
landelijke storing, alle banken ,belasting ,digi d,ideal ,ziggo ,upc noem maar op
 
Zou eerst de pc eens scannen op virussen en spyware; deze kunnen internet behoorlijk vertragen.
Verder : Is in het apparaatbeheer alles goed genstalleerd ? Dus overal de juiste stuurprogramma's ? Bijvoorbeeld als de vga adapter op standaard vga staat ingesteld kan dat ook nogal vertragend werken.
 
Dat is een goeie Martin.... dat ga ik zo eerst eens controleren!

---------- Bericht toegevoegd op 19:40 ---------- Vorige bericht was op 15:01 ----------



:mellow: Dit is het dus niet.

Ik heb gescand, cccleaner er over heen gehaald. Dit forum reageert wel normaal, facebook dus niet, google dus niet. Geeft regelmatig een 007 melding. Meer ideetjes???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Malware bites gedraaid, enige pop-up was steeds bitcomet. Die er maar af gemikt. Probleem lijkt voor nu over, maar dat is even afwachten. Dat kan toeval zijn.

---------- Bericht toegevoegd op 10:32 ---------- Vorige bericht was op 10:16 ----------

Kleine aanvulling op je vraag welke browser ik gebruik. Firefox
 
Je hebt het over bitcomet dus ik denk wel dat je langzame internet veroorzaakt werd door spyware.
Met al die torrent programma's haal je ongemerkt binnen de kortste keren al die spyware/virussen binnen.
 
Het gekke is dat er gewoon helemaal niks gevonden wordt aan virussen, malware en spyware. Ik heb alleen dat programma er af gegooid, zou dat nou werkelijk het probleem zijn? Ik had er voor de crash van mijn harde schijf nooit last van. Nou ja, voorlopig doet de boel het weer naar tevredenheid.
 
Het gekke is dat er gewoon helemaal niks gevonden wordt aan virussen, malware en spyware. Ik heb alleen dat programma er af gegooid, zou dat nou werkelijk het probleem zijn? Ik had er voor de crash van mijn harde schijf nooit last van. Nou ja, voorlopig doet de boel het weer naar tevredenheid.
Misschien stond die torrent wel open ? Dat soort programma's kunnen het systeem behoorlijk vertragen al kun je wel het een en ander regelen aan instellingen, persoonlijk moet ik niets hebben van die downloadprogramma's. Dus ja, ik denk dat het programmaatje de oorzaak was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan