• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Krijg Google agenda niet goed ingesteld

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Hallo beste mensen,

Ik heb mijn Google agenda dusdanig ingesteld, dat ik o.a. een e-mail kreeg kreeg als waarschuwing bij een agenda Item, wanneer ik dat zo had ingesteld. Wanneer ik dat nu zo instel, krijg ik geen e-mail als waarschuwing meer. Zelf meen ik dat ik mijn agenda juist heb ingesteld om waarschuwingen p/e-mail te kunnen krijgen. Desondanks gebeurt dat helaas niet. Hoe moet ik de agenda weer zo instellen, dat ik weer een waarschuwing p/e-mail krijg op het tijdtsip dat ik hiervoor instelde? Ik stel elk advies/suggestie die ik hopelijk mag krijgen op prijs,

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
Log in op GMAIL.com
Ga naar "Agenda"
Ga naar "Instellingen"
Ga naar "Agenda's"
Klik bij de betreffende agenda op "Meldingen bewerken".
Stel hier de meldingen in die je wilt ontvangen.
 
Hallo Gollem,

Bedankt voor jouw snelle reactie. De waarschuwingen p/e-mail komen weer. Ik weet nu ook wat de waarschijnlijke oorzaak is geweest. Vanmorgen, toen ik mijn Laptop aanzette, bleek dat ik geen Internetverbinding had. Dat had ik gisteren niet gemerkt. De oorzaak dat ik geen Internetverbinding had, lag aan een verkeerde instelling op mijn Laptop en die heb ik inmiddels goed gezet. Nogmaals mijn hartelijke dank voor jouw goede advies.

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan