• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Programma muziek af te spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Witkopper

Gewaardeerd
Lid geworden
4 mei 2005
Berichten
1.011
Waarderingsscore
0
Goedenavond allen,

Ik ben op zoek naar een programma zoals Winamp, een mediaplayer die voor mij gebruiksvriendelijk is. Ik maak nu gebruik van Windows Media Player maar ik vind het helemaal niets. Heeft iemand tips voor een goede en gebruiksvriendelijke mediaplayer? Ik hoor het graag...
 
Of MusicBee - http://getmusicbee.com/

Mijn MusicBee heeft als thema nu BeeTunes waardoor de player op de gelikte iTunes player lijkt, maar niet Windows overhoop haalt door in totaal meer dan honderdduizend bestanden in Windows te zetten.
 
Ja musicbee, die gebruik ik ook. Speel alles op de harde schijf af, cd's en ik gebruik het voor streaming radio te luisteren.
 
Abraham heeft die speler ook een goeie radio met 14.000 zenders?
 
Er zit wel een zoek functie op maar die werkt niet zo prettig als bij bijvoorbeeld tapin radio.
Ik heb zelf een aantal favorieten stations ingevoerd... wat moet je ook met 10.000+ zenders?

Op http://www.radiosure.com/stations/ kun je in ieder geval urls van veel stations vinden.
 
Om radio te luisteren gebruik ik ScreamerRadio.
Een afgeleide daarvan is TapinRadio.

Het voordeel van deze tools is, dat je muziek ook ermee kan opnemen!
 
Hartstikke bedankt voor de reacties. Ik heb MusicBee gedownload en op het eerste gezicht ziet het er goed en gebruiksvriendelijk uit.
 
Als je problemen hebt met Musicbee kan ik je KMplayer ook wel aanraden.
 
Dank voor de tip, tot nu toe zeer tevreden met Musicbee...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan