• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

QIhoo 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Heeft veel posts
Lid geworden
16 jul 2013
Berichten
10.367
Waarderingsscore
2
hallo (Abraham)
ik lees regelmatig dat Qihoo 360 zo goed moet zijn.
en dat je pc er misschien sneller van word
nou heb ik al paar topics er over gehad ,dat mijn windows zo traag start.
ik heb Ziggo F-Secure als virus scanner.
vertraagt die mijn pc?? en zou het aan te raden zijn ook die QIhoo 360 te nemen???
zoja hoe verwijder ik F-Secure totaal van mijn pc???
ervaring is dat virusscanner moeilijk te verwijderen zijn??:D
ik hoor het graag.
 
Zoals ik al eerder heb geschreven is F-Secure een beveiliginssuite voor mensen die geen haast hebben in Windows.

En Qihoo heeft inmiddels nog een ander beveiligingsprogramma uitgebracht: Qihoo 360 Total Security, die ook het opstarten van jouw Windows kan verbeteren.
De beveiligingsengines in deze software bestaan uit die van Bitdender en die van Avira - beide top-engines.

Kijk eens hier: http://www.360totalsecurity.com/

F-Secure verwijderen:

a) middels ConfiguratieschermProgramma's en onderdelen

en daarna gebruik je

b) F-Secure Uninstallation Tool: http://x.chip.de/intern/dl/?url=htt...276&v=3600&s=6fab6af0eeef9cdf43976ea4a0af2ced

Let wel op bij gebruik van deze remover: indien klaar - wordt Windows ook meteen afgesloten om opnieuw op te starten.
 
zo die draait
lijkt waarachtig wel sneller te gaan:D
 
Het is perfekte gratis beveilingssoftware en of nu Firefox of Chrome gebruikt, dan krijg je of heb je al de melding gekregen dat de webbescherming genstalleerd wil worden.

Let nu wel even op: ga in het Qihoo menu naar Virusscan.

Links onderaan staan vijf afbeeldingen - waaronder die van Bitdefender (B) en Avira (A).

Als je nu met de muispijl op de A of b gaat staan, kan het zijn dat beiden nog geactiveerd moeten worden.

54a535bf6a94b-Qihoo_360_TotalSecurity_Avira.jpg


Dat doe je door het schuifje van links naar rechts te zetten.
 
hartelijk dank Abraham
is ook weer gedaan die draaien ook nu.
nog meer tips???:D


bij full scan ruim 1 gb ruimte vrij gemaakt.
en 7 opstart items verbeterd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helemaal tevreden ermee.

En wat betreft de opruiming - defragmenteren is daardoor nu gewenst, tenzij Windows op een SSD draait.
 
nee heb O&O op jouw advies
net als armore
ik volg al je adviezen op hahahahaha
 
Ook ik gebruik op (1 van mijn 2) computers sinds 57 dagen QIhoo IS 360.
Het product belast de sytem-resources veel minder dan andere antivirusproducten. Helaas wil QIhoo nogal snel een falsepositive afgeven, op adwcleaner bijvoorbeeld en dat is wel jammer. Voor de rest niets dan lof.
 
Ook ik gebruik op (1 van mijn 2) computers sinds 57 dagen QIhoo IS 360.
Het product belast de sytem-resources veel minder dan andere antivirusproducten. Helaas wil QIhoo nogal snel een falsepositive afgeven, op adwcleaner bijvoorbeeld en dat is wel jammer. Voor de rest niets dan lof.

Dat is op te lossen.

Als voorbeeld dient SecurityCheck: indien IS360 ingrijpt, "Malware quarantined" - links van de blauwe OK op Restore klikken; vink in de quarantaine SecurtyCheck aan en klik weer op Restore en in het venstertje Ad to whitelist nogmaals op Restore klikken.
 
yep, was ik al achter. Alleen: adwcleaner is toch een veelvuldig gebruikt bestand. Is het voor de makers niet mogelijk dergelijke bestanden uit te sluiten?
 
Dat ben ik met jou eens hoor, want wat gewhitelisted wordt ook via de cloud naar Qihoo geuploaded voor analyse.
 
@Abraham.
Ik heb Qihoo ook op de pc van joop ursem gezet.
die vroeg of hij nou alle dagen scant???
ik kan geen instelling vinden hoe dat gaat???
 
Nee, een automatische scan kan niet ingesteld worden - helaas.
 
ok bedankt
 
Opstarten van 2,5 minuut is nu 30 sec,perfect dus.
programma's starten sneller ,dus perfect.
hele pc loopt soepeler ,dus perfect.
 
Zo als het er nu uit ziet ,ben ik erg blij.
Bedankt Abraham
 
Dat is op te lossen.

Als voorbeeld dient SecurityCheck: indien IS360 ingrijpt, "Malware quarantined" - links van de blauwe OK op Restore klikken; vink in de quarantaine SecurtyCheck aan en klik weer op Restore en in het venstertje Ad to whitelist nogmaals op Restore klikken.

Klopt het dat mijn bestanden dan altijd corrupted raken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan