• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

updates

Status
Niet open voor verdere reacties.
neen enkel wanneer ik windows update doe
ondanks staat de automatische update aan maar daar gebeurd ook niks mee
rechtsboven staat echter een foutnummer maar daar is via googlen niet zoveel van te vinden....
wanneer ik hier niks vind van oplossing raadpleeg ik wrschnlk microsoft zelkf eens :wink:
 
heb je een plaatje screenshot van je probleem :)
 
Hi



Het voorbeeldje staat in het eerste bericht als link en verwijst naar het probleem

:wink:

thnx
 
ha nee, want als ik die link probeer kom ik automatisch uit bij mijn eigen microsoft update pagina en die wordt wel goed weergegeven :) ik zie dus niet jouw pagina.
 
antigua zei:
Hi



Het voorbeeldje staat in het eerste bericht als link en verwijst naar het probleem

:wink:

thnx

dan kom je automatisch in je eigen update progje uit.....

edit: haha, frankw was daar ook al achter gekomen!
 
Windows_ME waar ik op het ogenblik (hernieuwd) mee aan het experimenteren ben, probeerde mij ook automatische updates aan te smeren. De firewall vroeg toestemming dit prog het Net op te laten, meteen "Nee" gezegd en de melding opengetrokken en goed doorgelezen. Ik kon een vinkje geven Automatische Updates UITSCHAKELEN ... hoera.

De compu moet MIJ gehoorzamen en niet andersom, ik zoek en bekijk zelf wel wat ik aan boord wil hebben en dat op de momenten die MIJ uitkomen, daarbij rustig nadenkend over mogelijke consequenties van voorgestelde "verrijkingen".
 
ik schakelde ondrtss de aut upd uit maar daar ligt het niet aan...
vorige week ging ie nochtans perfect

hier wat ik zie

 
:huh: microsoft kent zijn eigen foutmelding niet? :lol: :wacko:
Verder via google wel veel vragen erover, maar nog geen oplossing gelezen waarbij ook teruggemeld wordt dat het dé oplossing is... :(

Heb je servicepack2 ook geinstalleerd? :)
 
ja alles liep o wieltjes tot voor een paar dagen geleden
ik installeerde ook winpatrol scotty maar ik denk nt dat dit de dader is

ik schrijf gewoon naar microsoft zelf

:huh:
 
zou dit iets te betekenen hebben?
 
ik kan het niet zien op het plaatje, te klein en ik krijg het niet groter, kan iemand even opschrijven wat de foutmelding is + code.
 
Zo te zien (taal/zin), een VERDACHT aandoend prog geblokkeerd, soort quarantaine. Als je zeker weet dat het prog veilig is zou er dus een mogelijkheid aanwezig moeten zijn om het te bevrijden.
 
Weet ik niet want ik heb niet zo'n prog.

Trek het open en lees overal wat het kan/doet/aanbiedt; vergeet ook niet bij dingen onder je RECHTER muistoets te kijken.
 
he

op een andere webstek vond ik deze raad
wat doe ikHello Everybody!

I had that problem. This computer connects through a domain. Before I have this error I have to format this PC. I log in as administrator on the domain and when I try to do the updates I received the error 0x8DDD004. The problem was that on Control Panel in User Accounts I have as administrator local user, but doesnt have administrator my domain administrator account. I add my account on the domain over there, log off the computer and log in back and now I dont received any error and is working fine. Weird huh! Hope this help you

thanks



 
Ja, als je in het systeem niet 100% jezelf hebt opgevoerd als beheerder (administrator) dan gaan installatie-dingen zelden.

Gelukkig heb ik geen "accounts" nodig en dus niet opgevoerd in mijn compu, het ding gelooft gewoon dat iedere gebruiker ikzelf is en er zit ook niemand aan want de kleinkinderen doen hun spelletjes liever op Oma's laptop met XP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan