• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Game gezocht geen battlefield of call of duty style games

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seiran

Bekend gezicht
Lid geworden
3 mrt 2014
Berichten
187
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik weet niet hoe ik dit goed moet uitleggen en met name waar te beginnen.

ik zoek een tactical first person shooter met een fatsoenlijke mission/map editor.

beetje in de trant van tom clancy's rainbow six las vegas 2
maar moeilijker, want de harcore modus vondt ik een beetje te easy.
binnen 10 uren uitgespeeld en baal dat er geen map editor bij zit <ubisoft style>

arma 2 heb ik maar maps zijn te groot en te veel scripts schrijven om er leuke missies in te maken.

call of duty serie heeft me alleen genteresseerd toen het nog ww2 was, na deel 2 vond ik het te commercial worden.
gameplay/ AI sucks te gemakkelijk op hardcore modus, makers besteden na mijn bevindingen te veel aandacht aan de graphics en console gamers.
en menige online spelers spelen als een kip zonder kop :frusty:

battlefield series na bf 1942 desert combat was de lol er al af.. geef mij ARMA 2 maar ondanks dat de graphics minder zijn dan bf 4
arma 3 heb ik te weinig werkgeheugen voor om hem stotter vrij te laten draaien..

nu wat ik in een game zoek..

een redelijke vorm van realisme.
geen 3th person view.
ietsjes meer opties dan alleen simpel weg knallen.

goede mission en map editor.
tactical shooter
liefste terroristen vs anti terroristen.
maps groot maar niet zo groot als bij arma
en heel belangrijk AI met name dat Ai ook tactische beslissingen neemt dus niet dat ze als een noob ergens op afvliegen.

zeg maar een kruising tussen tom clancy , arma,

groetjes seiran
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan