• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

bericht niet te vinden !!!

Emi

NCF Goeroe
Lid geworden
18 sep 2012
Berichten
27.783
Waarderingsscore
229
in een topic dat gisteren gestart werd werden vandaag vervolgens 2 nieuwe berichten geplaatst door de TS zelf ...
als ik dan daarop wenst te reageeren dan vind ik deze nergens terug alhoewel er duidelijk staat aangegeven dat er een nieuwe reactie werd geplaatst !

54b639a4d6f00-Ashampoo_Snap_2015.01.14_10h35m23s_001_.png
 
je zie toch dat er om 10.30 een nieuw bericht werd geplaatst door de TS zelf ....wel dat bericht vind ik dus niet terug in zijn topic !!
eerder vandaag heeft hij om 9.10 ook een bericht neergezet ook deze zie ik nergens vermeld ....het topic zelf vind ik wel terug maar de laatste 2 berichten dus niet !
 
Dat zie ik ook. Ik zie echter ook dat het laatste bericht om 23:10 geplaatst is. Wat er hier dus gebeurt, weet ik ook niet.
 
Laatst bewerkt:
dat bedoel ik dus er is hier iets raars aan de hand !!
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan