• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

loe$

Vaak hier
Lid geworden
31 aug 2005
Berichten
942
Waarderingsscore
1
De filmpjes van mijn Samsung telefoon speelden probleemloos af op mijn pc....tot 1 nov 2014. De filmpjes die na 1 nov zijn gemaakt spelen niet meer af op Windows Mediaplayer, wel gewoon op de telefoon waarmee ze gemaakt zijn.
Na wat zoeken leek het mij aan de codecs te liggen.
Echter de filmpjes van een IPhone spelen nog wel af.
Ligt het dan toch aan mijn telefoon ?
 
indien de Windows Media player up2date is dan zou je ook dus versie 12.0.9600.17415 moeten hebben indien niet dien je de "help" te openen en te laten zoeken naar update's
 
Bedankt voor jullie reacties.
De versie die ik heb is 12.0.7601.18526. Mediaplayer zegt dat er geen updates beschikbaar zijn.

Met realplayer spelen de filmpjes wel af.
Ze zijn nu helaas ook niet te openen met Windows Live Moviemaker om ze te bewerken.

Hebben jullie nog een idee ?
 
Hallo Abraham54,
Dan zit het hem dus toch in de codecs ?
Ik heb windows 7 en er stond standaard Windows Live Moviemaker versie 2011 op.
 
Via Windows Live dan de nieuwste versie installeren en WMP uitvoeren met K-Lite.
Indien je Mega neemt, krijg je ook de Classic Media Player erbij (afgeleid van de Windows Mediaplayer 6, maar een multitalent nu).
 
K-lite in de simple mode of de normal mode ?
De normal mode stelt nogal wat vragen bij het installeren, of kunnen alle vinkjes gewoon blijven staan zoals ze staan ?
 
Abraham54, wil je me nog even helpen bij de installatie van K-lite?
K-lite in de simple mode of de normal mode ?
De normal mode stelt nogal wat vragen bij het installeren, of kunnen alle vinkjes gewoon blijven staan zoals ze staan ?
 
Bij installeren van het Mega codec pack via deze link wordt door 360 Internet Security direct 2 Trojans gedetecteerd. Weliswaar wordt er een verwijderingstool meegeleverd, maar je krijgt bij die download ook die vreselijk ASK Toolbar mee genstalleerd.
Ik kan deze versie dus niet installeren.

GRTZ CompGerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon de meest uitgebreide setup gebruiken, dan zie je wat er mee lift, maar dat is niet de Ask-toolbar.
Als je K-Lite download via de oficile kanalen kan je je gewoon in de setup No, thank you aanklikken en dan wordt de Yahoo-toolbar niet genstalleerd.
 
Ja heb ik gedaan, maar krijg van 360 IS de volgende melding: Trojan (Heur/QVM 41.1. Malware,Gen). Dit kan toch niet veilig zijn?
 
Waarvandaan heb jij dat pakket dan gedownload, want Qihoo slaat bij mij alleen aan i.v.m. registerinstellingen van het pakket.
 
K-lite is genstalleerd. De versie is inmiddels verder dan in het youtube voorbeeld, ik heb de normal mode maar gekozen. De filmpjes spelen nu af :)
Waarom worden de filmpjes nog verschillend weergegeven in de mappen op mijn pc ?
Knipsel filmbestand.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan