• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

gratis defragmeer programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klaaaas12

Junior lid
Lid geworden
18 jan 2015
Berichten
93
Waarderingsscore
0
Wat is het beste en snelste gratis defragmenteer programma.
Met vriendelijke groet.
 
Wat jij wil gaat niet samen.

De snelste gratis defragmenteerder is Auslogics Defrag.

De defragmenteerder die eerst behoorlijk tijd nodig heeft om het tempo van Windows omhoog te brengen is O&O Free Defrag.
 
Ik heb Auslogics Defrag genstalleerd. Werkt echt snel.
Bij system health C krijg ik de volgende melding:
385 registerfouten (AVS Registry Cleaner: 4)
12.116 Junkfiles (AVS Registry Cleaner: 46)
Bij Auslogics Defrag worden veel meer fouten gerepareerd dan bij AVS, kan ik dit zonder risicos repareren?

--- Update ---

Ik krijg ook het advies: clean up disks, kan ik dit ook doen zonder problemen?
 
Registry cleaners veroorzaken meer problemen dan ze oplossen. En dat ze meer "fouten" vinden, wil niet zeggen dat er ook meer "fouten" zijn. Registry cleaners hebben in mijn ervaring weinig nut, en met een beetje pech helpen ze je windows installatie om zeep.

Verder is het nut van defragmenteren van een ntfs schijf ook twijfelachtig. Veel sneller wordt het er niet van, en je schijf staat wel dagen te ratelen, met alle bijbehorende slijtagen.
 
Wow, een medestander over het nut, of niet, van defragmenteren van een ntfs bestandssysteem.\o/

Overigens kunnen de regcleaners van Ccleaner of Eusing geen kwaad maar zin heeft het ook niet, een parkeerplaats vrijmaken op een parkeerruimte zo groot als Europa.......
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan