• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kan je sneller downloaden dan je eigen snelheid (19,14 Mb Speedtest) bv 60Mb?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klaaaas12

Junior lid
Lid geworden
18 jan 2015
Berichten
93
Waarderingsscore
0
Ik heb een downloadsnelheid van 19,14MB (volgens speedtest).
Ik wil me op een newsserverabonneren.
Ik heb de keuzemogelijkheid bv:
a pakket van 20 MB downloadsnelheid en met 12 connecties
b pakket van 60 MB downloadsnelheid en met 12 connecties.

Gaat het downloaden met het pakket van 60 Mb sneller, of haal ik toch maar mijn eigen downlaodsneleid van 19,14 Mb?
Met vriendelijke groet,
Klaas.
 
En wat geeft de provider aan wat je abonnement heeft?
Sneller als dat gaat dan niet h.
 
je zal tevreden moeten zijn met het pakket van 20MB maar of je deze dan ook behaald ?
meestal is er een duidelijk verschil ...te bemerken ...en 19,14MB Downloadsnelheid is ook niet om wauw te zeggen ...
ik haal hier 150MB Down en 10MB up
http://www.speedtest.net/result/4097289589.png
 
met wow bedoelde ik eerder dat hij via een payserver wellicht niet tot aan de 19,14 Mbps zal komen .
 
Ik heb het modum terug laten zetten op de fabrieksinstellingen en heb nu een downloadsnelheid van 29Mb.
Het blijkt dat je inderdaad niet sneller kunt downloaden dan je "eigen" downloadsnelhied.
Groetjes Klaas.
 
Lijkt me niet, als je sneller wilt kunnen downloaden dien je een ander abonnement af te sluiten bij de provider.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan