• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ideen tekort

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilbertus

Junior lid
Lid geworden
30 dec 2014
Berichten
87
Waarderingsscore
0
hallo

ik heb op dit moment nogal weinig ideen heeft iemand een ideen voor en computerprogramma.
het kan alles zijn
ik kan werken met c#, java.
 
Meteen goed aanpakken en een tijdreisprogramma ontwikkelen.
Reken maar dat daar animo voor is. Ik ga dan direct terug in de tijd naar 1990 en koop aandelen Apple.
Het is wel de bedoeling dat ik daarna ook weer terug kan naar 2015, zodat ik dan met een grote grijns op mijn gezicht via internetbankieren de waarde van mijn aandelenpakket kan controleren.
 
Meteen goed aanpakken en een tijdreisprogramma ontwikkelen.
Reken maar dat daar animo voor is. Ik ga dan direct terug in de tijd naar 1990 en koop aandelen Apple.
Het is wel de bedoeling dat ik daarna ook weer terug kan naar 2015, zodat ik dan met een grote grijns op mijn gezicht via internetbankieren de waarde van mijn aandelenpakket kan controleren.

top ik ga het gelijk proberen (sarcastisch):wink:
 
hallo

ik heb op dit moment nogal weinig ideen heeft iemand een ideen voor en computerprogramma.
het kan alles zijn
ik kan werken met c#, java.

Probeer eens een endless runner game te maken in Unity. Dat werkt met c#
 
Je kunt ook eens rondkijken op sites als sourceforge/fosshub/github. Wellicht is daar een leuk project te vinden, om je bij aan te sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan