• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

dubbel post berichten bij doorsturing van hotmail naar eigen provider

Status
Niet open voor verdere reacties.

yourdjeric

Gevestigd lid
Lid geworden
2 dec 2008
Berichten
447
Waarderingsscore
0
Hallo

Ik heb een account op Hotmail eengemaakt, en heb er voor gezorgt dat al die berichten naar me eigenste provider email adres worden gestuurd.
(door gestuurd dus)

Nu worden kopie berichten ook in me Hotmail postvak (tegen woordig outlook heet dat) geplaatst. ik heb hiervoor een vinkje ana moesten zetten, dat de berichten die naar me eigen provider gaan ook worden gekopiert en de postvak in komen te staan van de Hotmail.

echter... blijkt dat ik 6 a 7x exact t zelfde berichtje dubbel in me post vak krijg, zodra er een bericht is.
hoe krijg ik t voor elkaar dat ik maar 1 bericht ontvang ipv 7x de zelfde?

b.t.w. zo is me postvak wel heel snel vol.
 
weet niemand iets?
ik stik van de dubbele post in me post vak... krijg soms wel 7x t zelfde berichtje tegelijker tijd :S
 
Ik heb geprobeerd om jouw probleem te reproduceren.
Ik heb zelf 3 e-mailaccounts: Outlook.com (wat vroeger Hotmail heette); Gmail en het account dat ik van mijn internetprovider kreeg.

Ik heb zojuist ingesteld dat mails die binnenkomen op Outlook.com, doorgestuurd worden naar mijn Gmail adres.
In Gmail heb ik ingesteld dat mails die binnenkomen op dat adres, doorgestuurd worden naar het e-mailadres dat ik van mijn provider heb gekregen.
Daarna verstuurde ik vanaf het mailaccount van mijn provider een testmailtje naar mijn Outlook.com account.
Ik kon volgen dat het mailtje inderdaad werd doorgestuurd van het Outlook.com account naar mijn Gmail account. En even later van mijn Gmail account naar het account van mijn provider.
Bij mij ging dus alles goed. Bij jou niet.

Vraag: heb jij misschien via webmail van je provider ingesteld dat e-mails die op dat account binnenkomen, ook doorgestuurd moeten worden naar je Outlook.com account? Want dan zou je een oneindige reeks krijgen. De mails worden dan gestuurd van A naar B, en weer van B naar A enz. enz.
Als je dat niet gedaan hebt, dan zou ik het doorsturen vanaf je Outlook.com account even stoppen.

Doe dat zo:
Log in op je account van Outlook.com.
Als je in Postvak IN bent, klik je op het tandwiel, dat rechtsboven staat (naast je e-mailadres)
Kies dan Opties.
Op de volgende pagina klik je op E-mail doorsturen
Selecteer nu Niet doorsturen en klik daarna op Gereed.
Klik daarna op je gebruikersnaam (e-mailadres; rechtsboven) en klik op Afmelden.

In dat geval zul je dus zelf regelmatig moeten inloggen op Outlook.com om te controleren of je daar nieuwe berichten binnen hebt gekregen.
Wil je dat niet, dan herhaal je de hierboven beschreven procedure, maar dan kies je wl voor E-mail doorsturen... En dan maar hopen dat het daarna wel goed blijft gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan