• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HDMI van laptop naar TV werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffrey420

Nieuw lid
Lid geworden
1 feb 2015
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb een probleem met het aansluiten van HDMI van mijn laptop naar mijn tv. Ik heb een Samsung NP305E5A-S02NL, en een Phillips 4300 series - LED TV. Het probleem is dat als ik de laptop naar tv aansluit, er niks gebeurd. Ik heb al vanalles geprobeerd, een andere HDMI kabel, andere HDMI-poort, Alles behalve laptop losmaken (zoals Xbox), laptop opnieuw opstarten terwijl de kabel aangesloten is, ik heb alles ge-update (videokaart, drivers, tv-software update), en niets heeft gewerkt.
Het rare is dat mijn laptop het wel doet op de tv van een huisgenoot, en zijn laptop doet het ook gewoon aan mijn tv. Het is alleen de combinatie van mijn tv en mijn laptop, en ik weet niet welke van de 2 het probleem veroorzaakt.

Heeft iemand een oplossing? Ik wil alles proberen maar ik kan nergens meer opkomen, behalve een omvormer van 60 euro kopen wat ik niet van plan ben.

Alvast bedankt,

Groeten van Jeffrey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan