• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Home office pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Dave: bedankt voor je reactie. Echter zoals ik al aangaf is het formaat niet van belang. En de oude HDD moet er ook in kunnen.

@ weballey: een kant en klaar systeem is net zo duur als een losse samenstelling. Je heb dan geen idee wat je koopt want nergens staat precies wat er echt in zit. Je kan je hand er op in het vuur steken dat dit voornamelijk uit goedkoop b-merk spul bestaat. En dat is precies het geen ik niet wil!

Ik ga uiteindelijk voor de combinatie met een Intel Celeron.


Bedankt voor al jullie reacties.
 
De J1900 is ook een celeron. ;-)

Ach, tel het maar eens op, ik betwijfel of het wel uitkan. Meestal kun je voor dezelfde prijs amper de losse hardware aanschaffen. Windows moet er dan nog bij, evenals assemblage, die ook fout kan gaan. Plus dat je geen drie jaar garantie hebt, maar met een beetje pech zes maanden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap jouw argumenten ook weballey, die G1850 celeron is alleen wel even een stukje sneller als die J1900 + de extra upgrademogelijkheden (hetzij beperkt of 2e hands voor socket 1150). Zijn toch wel voordelen die opwegen tegen de nadelen. Buiten dat om zijn elektronica fabrikanten verplicht 2 jaar garantie te geven dacht ik, dit geld dan ook voor losse componenten neem ik aan?

Polley, veel succes! Stuur je nog een berichtje als alles gelukt is :smile:?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij staat en hij werkt. Vandaag even in elkaar kunnen zetten.

Nu alles even updaten. En dan kan die naar de pa.


Draait als een zonnetje, soepel en snel. Ik denk dat we een ideaal home office computertje hebben zo. De pa zal er blij mee zijn!

Allen nogmaals dank voor het meedenken.
 
De minimale garantie is in Nederland zes maanden. De europese richtlijn is twee jaar, maar dat is hier niet geratificeerd.

Veel plezier ermee. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan