• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verschil tussen de bediening van WatsApp op verschillende Smartphones

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Hallo beste mensen,

Momenteel gebruik ik een Smartphone (op proef), de Microsoft Lumia 535. Een fijne Smartphone, maar het valt mij op, dat de WatsApp anders is dan die ik gebruik op mijn Samsung Galaxy Core, afschoon het dezelfde App lijkt.
Zo kan ik b.v. een binnengekomen Chatbericht niet manipuleren. Ik kan het bericht niet kopiren, of doorsturen etc. etc. Mogelijk doe ik iets niet goed, maar mij lukt dat in ieder geval niet. Vreemd !!!. Wie kan licht in de duisternis brengen. Is er werkelijk verschil tussen de bediening van WatsApp op deze beide Smartphones.

Ik ben dankbaar voor ieder reactie die ik op dit forum mag krijgen,

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
hoi Cor het kan zo zijn dat je de hulp toetsen op je telefoon moet gebruiken maar heb je wel de laatste versie op beide telefoons?
 
Bedankt voor jouw reactie erik; hoe kan ik dat controleren?
 
om te controleren wat je voor versie heb ga je naar je playstore dan druk dan op 3 streepjes boven in dan mijn apps en dan staan er Updates
ik heb zelf geen ervaring met nokia luma 535 maar op Samsung heb je terug toets dat weet je he?
op de nokia miss ook je kan ook een proberen om in whatsapp bij een gesprek boven of onder een hulp menu te vinden veel succes :meeting:
 
Hoi Erik,

Sorry dat ik wat laat reageer, maar ik was gisteren niet thuis, dus ik zag vanmorgen jouw reactie pas. Nog bedankt daarvoor en ja, ik heb de laatste WatsApp-versie voor Windows.
 
Hoi Cor probeer is een bericht lang in te drukken ik heb dank keuze voor dor sturen probeer maar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan