• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

USB HUD wordt (soms) niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

DerekW

Nieuw lid
Lid geworden
16 feb 2015
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo!

Ik heb een probleempje met mijn USB HUD waar ik niks van begrijp. Als ik hem aansluit op mijn laptop lijkt ie gewoon stroom te krijgen en wanneer ik mijn draadloze muis of externe harde schijf in de USB HUD stop lijken deze ook gewoon stroom te krijgen. Het enige probleem is dat ze geen connectie maken met mijn laptop. Wanneer ik ze rechtstreeks aan mijn laptop aansluit kan ik ze wel gewoon gebruiken. Het lijkt er dus op dat de USB Hud als tussenstation ervoor zorgt dat mijn laptop de draadloze muis en externe harde schijf niet herkent. Ik heb hem al verwijderd en opnieuw genstalleerd, maar dit leverde ook niks op. Wat ook vreemd is, is dat er soms momenten zijn dat hij het wel opeens niet, maar die keer daarop is het weer klaar.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Hij is redelijk nieuw, dus ik verwacht niet dat hij stuk is oid (kan natuurlijk altijd).

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Derek
 
Een HUD of een HUB?
En indien het een Hub is, is deze dan passief of actief (met eigen voeding)?
 
Sorry, ik ben een beetje een leek op dit gebied. Een HUB inderdaad! En ik denk dan passief, want hij heeft geen eigen voeding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan