• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Xp instalatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Lange Pier Voor zo ver ik het begrijp krijgt hij geen beeld met die Karpersky cd. Een gewone bootable moet toch beeld geven?
 
Ik heb het programa van kasperksy werkt maar moet ik nu een scanner downloaden?
want windows werkt nog steeds niet

--- Update ---

Eh en nu? Wat moet ik doen Windows start nog niet op virus scanner er op gooie
 
Wat meldt dat programma nu? Ik neem aan een keuzemenu of een scan button of iets dergelijks.

--- Update ---

Ik ga hem zelf branden en eens bekijken.
 
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heel goed @Emi. (Y) helemaal niet aan gedacht om op YouTube te kijken terwijl daar zo veel te vinden is.
Het is wel niet exact hetzelfde, maar komt dichtbij.
In elk geval moeten er een paar schermen beantwoord worden en als dan de lijst verschijnt waarin bovenaan staat "graphical mode" zou ik die kiezen. Hij gaat dan zijn OS laden en als je lang genoeg wacht krijg je een soort desktop scherm waarin je kunt kiezen voor "rescue disk". Echter eerst rechtsonder kiezen voor updaten, want zo'n file heeft nooit de nieuwste virusdefinities.
Het menu biedt nog meer mogelijkheden, maar ik vermoed dat je daar voorlopig nog niets mee kunt.
Na het starten van de Recue Disk vanuit het scherm kun je opgeven wat je wilt scannen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
allemaal gedaan al veel op youtube gekeken maar nu start het nog niet op ik heb dat prog gebruikt toen kwam ik in een soort ja windows je snapt me wel denk en toen geupdate en gescand geen bedreigingen gevonden zij hij moet ik nu nog een virus scanner instaleren??? of is er iets anders mis
 
je dient zeker een antivirus te gebruiken wil je anders internetten zonder een antivirusbescherming !
denk er aan dat deze antivirus dient geschikt te zijn voor de XP > Avira
 
Blijkbaar heb je ook geen recovery CD van XP. Die zal ook wel ergens op het net te vinden zijn.
Als niets meer lukt zul je inderdaad moeten herinstalleren. Een CD kan ik je helaas niet leveren.
 
Oke ik ga maar eens zoeken na cd kopie van windows en wat virusscanner betreft niet nodig denk want ik gebruik hem aleen voor dj

--- Update ---

heey allemaal hardstike bedankt voor de hulp ben naar buurman gelopen hij heeft het geregeld heb nu windows xp allemaal bedankt
!!!!!!!!11:fun::fun::friends::friends:
 
fijn van je buurman om je effe verder te helpen ...
je gebruik dus de xp als dj , veronderstel dus dat je dan niet online gaat met deze XP immers is dit ook niet aan te raden ....
 
Eind goed al goed blijkbaar:biggrin:
(Vreemd dat ik van de laatste paar postings geen email meer heb gekregen!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan