• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[Multi] Dying Light

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luppie

Bekend gezicht
Lid geworden
3 jan 2011
Berichten
171
Waarderingsscore
0
dying-light-pc-00b.jpg


Dying Light is een eerste persoons actie horror game. Dit spel speelt zich af in een grote, gevaarlijke open wereld. Overdag moeten spelers door de stedelijke omgeving rennen en klimmen op zoek naar goederen. Zombies lopen door de straten en vormen een continu gevaar.

Het is echter de nacht waar je echt bang voor moet zijn. 's Nachts wordt de jager de prooi. De genfecteerden worden dan aggressiever dan ooit tevoren en gaan met hun uitzonderlijke krachten achter je aan. Spelers moeten er alles aan doen om te overleven tot het moment dat de zon opkomt.

Goede nacht. Veel succes!

Dying Light beschikt over een bijzondere mechaniek. Bewegingen zijn genspireerd op de parcours / free running sport. Klimmen, klauteren en springen over daken zijn hierbij een dagelijkse bezigheid. Hierdoor doet Dying Light denken aan Mirror's Edge, maar dan met een gevaarlijke vijand achter je.

De genfecteerden zijn niet het enige gevaar. Naast jouw pogingen grondstoffen en voedsel te vinden, zijn er nog meer mensen zoekende. Niet iedereen is hierbij vrede lievend. Wanneer je het gevecht aan moet gaan, heb je een keuze als vuistgevechten en het gebruiken van messen en zwaarden, of je gaat geweren gebruiken. Geluid trekt echter ook ongewenste gasten aan, dus je bent gewaarschuwd.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dying Light

Gisteren liep ik in de nacht wat rond, en ja hoor ik kwam een Bolter tegen bij zo'n voederplek. Deze Bolter wou ik pakken voor zijn gif, dus ik probeer achter de Bolter te komen maar hij had mij al snel door en wist snel weg te sprinten, ik ging er wat te snel op af vandaar dat de Bolter schrok. Ik dus er achter aan rennen, want Bolters zijn heel snel en op de vlakte sneller als mijzelf, maar ik zal en moet hem pakken want het werd al licht. Ik moest ik ondertussen ook nog eens een hele horde Night hunters ontwijken die ondertussen ook al achter mij aan zaten omdat ik weer achter doe Bolter aan zat. En ja hoor het werd licht en de Night hunters vluchten snel weg, gelukkig maar die kunnen namelijk niet tegen licht en zijn zeer sterk. Ik zat nog steeds achter die ene Bolter aan die ik na een kleine 20 minuten als nog te pakken kreeg met 1 klap want als je hem niet uit het oog verliest kun je hem in het licht ook nog pakken, dit was niet gelukt als zo'n Night hunter mij ondertussen nog te pakken kreeg.

Dit zijn van die leuke momenten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na mate ik sterker word en betere wapens krijg kan ik nu ook die Night Hunters killen. Dit is te zien op het laatst in het filmpje.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
De titel verwijst toch naar het doel van het spel?

Ziet er wel vet uit, alleen zal ik het zelf niet zo snel spelen.
 
Doel is eigenlijk overleven en missies volgen, sommige missies moet je in de nacht volgen maar de meeste missies kun je ook overdag volgen.
In de nacht word het wel moeilijker want zombies worden dan sterker en sneller.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan