• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

TV als pc scherm (gaming)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luppie

Bekend gezicht
Lid geworden
3 jan 2011
Berichten
171
Waarderingsscore
0
Ik zelf heb nu al heel wat schermen gehad en groter is voor mij altijd beter geweest voor het gamen en mijn slechte ogen. Ik had voor mijn tv een LG 29" EA93 2560x1080 ips scherm maar die was iets te traag voor snelle shooters en had last van reverse ghosting. Nu heb ik een Sony 32" Bravia TV met een VA paneel en jeetje wat een verbetering op alle vlakken, dit scherm is sneller, heeft een zeer goede kijkhoek en de kleuren zijn indrukwekkend net zoals dat van een ips paneel, echter heeft deze tv ook nog eens betere zwart en wit waarden en contrast is beter voor een
goede prijs. Als je dus een groot scherm voor je game pc wil die je dan ook als tv kunt gebruiken dan is dat zeker mogelijk en doet zeker niet onder een game monitor van 60hz. Beste impressie heb ik tot nu toe met mijn Sony Bravia TV tegenover de vele pc monitoren die ik heb gehad in het verleden.

Tip als je voor een tv gaat bekijk dan vooral reviews op paneel type (va paneel als voorkeur), snelheid en ghosting.
Dit is een goede TV review site.

http://www.hdtvtest.co.uk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan