• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Toetsenbord smeren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veng

Elite lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
6.543
Waarderingsscore
137
Mijn Logitech media toetsenbord begon wat stroef te lopen. Vooral de letter "a", maar ook van andere letters begon ik te merken dat ze minder soepel liepen. Dus snel een ander bord geprobeerd, maar dat beviel me niet. Maakte bv. te veel herrie.
Nu was ik me bewust dat ik mijn toetsenbord, al weer een aantal jaartjes oud, een keer grondig had schoongemaakt en ontvet.
Daarom kwam ik op het idee om nu maar het omgekeerde te doen: Toetsenbord gedemonteerd en van onderaf wat siliconenspray tegen de toetsen gespoten.
Resultaat perfect. Alles loopt weer soepel en het geluid is ook een behoorlijk stuk minder.
En passant heb ik ook maar even die extra toetsen, die ik nooit gebruikte, bekeken. Dus ook nog wat geleerd:biggrin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan