• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik weet het niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Davenger

Nieuw lid
Lid geworden
13 feb 2015
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik had problemen met mijn computer..
Het gaat als volgt: Als ik begin te gamen na meestal een uurtje (soms iets meer) valt het scherm weg, er komen dat allerlei strepen op het scherm met een grijze achtergrond.. net alsof er iets is gecrashed. Als ik hem daarna opnieuw opstart doet ie het weer, en als ik dan weer ga gamen valt het scherm weer weg. Ik heb gehoord dat het aan mijn videokaart kan liggen, en dat ik die dan moet choon maken. Toen ik de videokaart eruithaalde zat er wel wat stof op maar toen ik het had schoongemaakt gebeurde het gewoon weer.. Toen zeiden mensen dat ik Thermal Paste op de CPU (zo heet dat volgensmij) moest doen, nadat ik de vorige paste er natuurlijk had afgehaald. Maar toen kreeg ik een rare blauwe kleur over m'n scherm heen, zag het scherm zelf nog wel maar alles was veel blauwer, en sommige dingen waren ook verkleurd. Als het scherm raar gaat doen staat de videokaart rond de 36 graden dat is volgensmij niet zo hoog. De videokaart zelf kostte 200 euro.. en iets meer als een jaartje oud. Er zat nog garantie op dus we hadden hem er naar toe gebracht, en die zeiden dat ze er niks aan zagen.. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, het gebeurt bijna altijd tijdens het gamen..

Help me!

Davenger
 
Wat voor videokaart heb je ? Ik zou eens beginnen met de laatste drivers van de videokaart te installeren.
 
Hoe is de airflow in die kast?

Lijkt mij een te warm wordend videogeheugen en wordt en vaak slecht gekoeld en er zitten geen sensors in om die warmte te meten.

Haal de zijkant van de kast, zet er een kamerventilator naast gericht op die videokaart en kijk of het ook gebeurt tijden het gamen.
 
Hoe doe je dat?

--- Update ---

Serieus?

--- Update ---

Serieus?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan