• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kleurenvrouwtje

Gevestigd lid
Lid geworden
26 sep 2013
Berichten
265
Waarderingsscore
1
Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is als ik deze melding krijg bij Grabit : "error while selecting group:480 authentication required"
Hij download dan die link niet. Maar als ik hem later nog een keer dezelfde link of linken laat proberen doet hij het soms wel. Hoe kan ik zorgen dat ik deze melding niet meer krijg en hij gewoon download??
Alvast bedankt voor de moeite.
 
je moet bij account-name en password dezelfde gegevens invullen als je email-account, dus waarmee je inlogt: je emailadres en het password wat daarbij hoort. Je moet ook het vinkje uitzetten bij "change active group before downloading article"
 
Het vreemde is, hij download wel. Alleen als ik bijvoorbeeld 10 regels heb staan krijg ik bij 8 die melding en twee download hij. Ik krijg toch alles binnen. Of als ik alles selecteer en hem nog een keer opnieuw probeer te downloaden doet hij het vaak wel. Ik kwam er achter dat het een beta versie was dus ik heb hem terug gezet naar de vorige versie. Hij doet het nu iets beter.................Maar nog steeds niet goed. Maar het kan dan volgens mij niet aan mijn email adres en password liggen want anders zou hij toch niets downloaden?
 
dat het een BETA is ,dat is het al jaren,
er is volgens mij sinds kort een nieuwe BETA versie ,die al geprobeerd???
het kan ook je provider zijn.
of heb je een payserver???
provider is meestal beperkt in dagen he dat je kan downloaden
payserver meer dan 3 jaar
 
O, dat wist ik niet. Nee, nog niet geprobeerd. Nee, ik heb geen payserver. Mijn provider is langzaam, en soms geeft hij aan dat ik over het limit ben. Oke dat weet ik.
Kan ik de nieuwe BETA er overheen zetten. Om moet ik eerst de oude eraf halen en dan de nieuwe installeren?
Zoals je merkt ik ben een leek op dit gebied.

--- Update ---

Ik zie ook dat hij iedere keer maar 4 regels download, ook al staan er b.v 20. Als ik daarna het opnieuw probeer pakt hij er weer maar 4. Is dit normaal vroeger is me dat nooit opgevallen.
 
je vermeld zelf al dat het hier aan je provider ligt en dat je soms zelfs over je limit zit ..
zou het niet beter zijn om een goedkope payserver te nemen ! bv : ussenet.nl
 
of zoek kennissen en vrienden of familie ,die ook via payserver willen.kost het per persoon weinig :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan